
Οι εργάτες με μόνιμη κατοικία εκτός της Alang αδυνατούν, λόγω των περιοριστικών μέτρων, να προσέλθουν για εργασία στα διαλυτήριά της.
Αυτοί οι εργάτες, οι οποίοι προέρχονται από πολιτείες της Βόρειας και Ανατολικής Ινδίας, όπως οι Uttar Pradesh, Bihar και Jharkhand, αποτελούν το 80% του εργατικού δυναμικού στα 120 διαλυτήρια της Alang. Μετά την επιβολή των περιοριστικών μέτρων στη χώρα, ο αριθμός των πλοίων που προορίζονται για διάλυση στην Alang έχει μειωθεί σε 5-6 μηνιαίως, από τα 16-20 πριν από την εφαρμογή των μέτρων.
Στη μείωση του αριθμού των πλοίων προς διάλυση συνέβαλαν και οι περιορισμοί σχετικά με τις αλλαγές των πληρωμάτων λόγω της πανδημίας.
Στην παρούσα φάση, μόνο 47 από τα 120 διαλυτήρια της Alang βρίσκονται σε λειτουργία, ενώ η ολοένα και μεγαλύτερη μείωση του εργατικού δυναμικού φαίνεται να οδηγεί σε σκέψεις αναστολής της λειτουργίας μέρους αυτών.
Ανησυχητικό είναι επίσης το γεγονός ότι τα χαλύβδινα κομμάτια των πλοίων που διαλύονται δεν πωλούνται, καθώς τα εργοστάσια παραγωγής χάλυβα κλείνουν λόγω έλλειψης εργατικού δυναμικού και η μεταφορά χαλύβδινων πλακών καθίσταται δύσκολη. Όλα αυτά αναμένεται να οδηγήσουν σε συσσώρευση αποθεμάτων χάλυβα στα διαλυτήρια.
Οι επικεφαλής των διαλυτηρίων της Ινδίας αναμένεται να ζητήσουν μέτρα οικονομικής ελάφρυνσης από την ινδική κυβέρνηση, για την αποφυγή περαιτέρω στρεβλώσεων στις μονάδες ανακύκλωσης πλοίων.
Φωτό: Tom Fisk/Pexels
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση στο orderbook των containerships, το οποίο πλέον έχει ξεπεράσει το φράγμα των 10 εκατ. TEUS. Αξίζει να σημειωθεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ