
H Δημοκρατία των Νήσων Μάρσαλ (RMI) αναγνωρίστηκε ως το κορυφαίο, από άποψη επιδόσεων, νηολόγιο, όπως προκύπτει από το πρόσφατο report του Tokyo MoU αναφορικά με το Port State Control στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.
Από το εν λόγω report, που εστιάζει στις επιδόσεις των πλοίων σε ελέγχους του Port State το 2019, προκύπτει ότι το κυλιόμενο μέσο ποσοστό κράτησης πλοίων υπό σημαία Νήσων Μάρσαλ τα τελευταία τρία χρόνια αγγίζει το 2,19%. Πρόκειται δε για το μικρότερο ποσοστό μεταξύ των τριών κορυφαίων νηολογίων. Το 2019 πραγματοποιήθηκαν τέτοιου είδους επιθεωρήσεις σε 2.995 πλοία που έφεραν τη σημαία των Νήσων Μάρσαλ.
Με αφορμή την εξέλιξη αυτή, ο κ. Bill Gallagher, πρόεδρος του International Registries Inc. (IRI), τόνισε ότι αποτελεί ένα σπουδαίο επίτευγμα για τις Νήσους Μάρσαλ και είναι αποτέλεσμα πολυετούς, σκληρής δουλειάς σε συνεργασία με τους πλοιοκτήτες αλλά και στενής επικοινωνίας με τις αρχές του Port State Control.
Προ ολίγων ημερών, μάλιστα, το Νηολόγιο των Νήσων Μάρσαλ (RMI) κατέκτησε για 16η συνεχή χρονιά το «QUALSHIP 21» της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την περίοδο 1η Ιουλίου 2020 έως 30 Ιουνίου 2021.
Από την πλευρά της, η κ. Annie Ng, επικεφαλής του ΙRI στην Ασία, ανέφερε ότι «η πολιτική διαφάνειας του νηολογίου συνεπάγεται την εμπιστοσύνη των τοπικών ομάδων του Port State Control και τη στενή συνεργασία για την επίλυση θεμάτων που μπορεί να προκύπτουν».
Φωτό: Ναυτικά Χρονικά
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), Arsenio Dominguez, παρουσία του Έλληνα Πρέσβη στο Ηνωμένο Βασίλειο, Γιάννη Τσαούση, πραγματοποίησε στο Λονδίνο…
Τα «φτερά» για την Ινδία ανοίγει η Aegean επεκτείνοντας το δίκτυό της πέρα από την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Από τον Μάρτιο του…
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ