
Το μέγεθος της παγκόσμιας αγοράς ζαχαροπλαστικής αναμένεται να φτάσει τα $69,5 δισ. έως το 2026, καθώς η ζάχαρη θα σημειώνει σταθερά αυξανόμενη ζήτηση με ρυθμό 4,3%.
Σύμφωνα με έρευνα της Polaris Market Research, που δημοσιεύεται στον ιστότοπο Confectionerynews.com, διαπιστώνεται ότι, παρά την αύξηση της ζήτησης για ζάχαρη, οι προμήθειες σε Ευρώπη και σε άλλες μεγάλες χώρες κατανάλωσης λέγεται ότι είναι ασφαλείς – χωρίς να ληφθούν, ωστόσο, υπόψη οι επιδράσεις από τον Covid-19.
Ο αναλυτής της αγοράς Clif Droke δήλωσε: «Παρά τη βιασύνη μεμονωμένων αγοραστών σε αρκετές χώρες να προμηθευτούν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης έναντι του Covid-19, οι traders δεν πρέπει να περιμένουν να δουν υψηλότερες τιμές για τα futures σύντομα. Αυτή τη στιγμή, η προσφορά δεν περιορίζεται από τον ιό. Επιπλέον, οι αναλυτές της βιομηχανίας προβλέπουν ότι η παγκόσμια κατανάλωση ζάχαρης θα μειωθεί στην πραγματικότητα κατά τη διάρκεια του κορονοϊού».
«Δεν είναι δύσκολο να μαντέψει κανείς τον κυριότερο από τους λόγους για τη συνολική μείωση της ζήτησης ζάχαρης», δήλωσε ο Droke: «Τα εστιατόρια και τα καταστήματα εστίασης, τα οποία αντιπροσωπεύουν ένα σημαντικό μέρος της ζήτησης ζάχαρης, είναι ουσιαστικά κλειστά σε πολλές χώρες αυτή τη στιγμή».
Ενώ υπάρχει ακόμη έλλειμμα εφοδιασμού ζάχαρης στις ΗΠΑ, οι συνολικές παγκόσμιες προμήθειες είναι περιορισμένες. Στα τέλη Φεβρουαρίου, οι αναλυτές της βιομηχανίας, στο 40ό ετήσιο International Sweetener Colloquim, προέβλεψαν ότι η παγκόσμια προσφορά θα παραμείνει περιορισμένη τουλάχιστον έως ότου η Βραζιλία, ο κύριος παραγωγός του ζαχαροκάλαμου, εισέλθει στην αγορά αργότερα φέτος, καθώς μόλις πρόσφατα ξεκίνησε η συγκομιδή.
Έκθεση του αμερικανικού Υπουργείου Γεωργίας (USDA) αποκάλυψε ότι και άλλοι σημαντικοί παραγωγοί προβλέπεται επίσης να παρουσιάσουν έλλειμμα κατά το έτος καλλιέργειας 2019/20. Η παραγωγή ζάχαρης του Μεξικού για φέτος εκτιμάται σε 5,2 εκατ. metric tons , σημειώνοντας πτώση 8% από την προηγούμενη πρόβλεψη του Φεβρουαρίου.
Το USDA εκτιμά επιπλέον ότι η συνολική προσφορά ζάχαρης στις ΗΠΑ για το 2019/20 θα είναι χαμηλότερη κατά 668,7 short tons, λόγω μειωμένης παραγωγής και λιγότερων εισαγωγών, ενώ η εγχώρια παραγωγή ζαχαρότευτλων αναμένεται να είναι περίπου 3% χαμηλότερη.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα «βαφτίσια» ενός ακόμα containership-μεγαθηρίου γιόρτασε πρόσφατα ο γερμανικός κολοσσός των τακτικών γραμμών Hapag-Lloyd. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την Πέμπτη…
Σε έντονα ανοδική πορεία έχει εισέλθει η ναυλαγορά των gas carriers, με τα Very Large Gas Carriers να πρωταγωνιστούν. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση…
Η κατασκευή καινοτόμων πλοίων που θα διαμορφώσουν τον παγκόσμιο στόλο μελλοντικά βαίνει με ταχύτατους ρυθμούς. Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης,…
Στη μεταφορά ξηρών φορτίων σε μικρές αποστάσεις επενδύει η εταιρεία JR Shipping, προχωρώντας σε παραγγελία για ιδιαίτερα καινοτόμα πλοία. Ειδικότερα, η εταιρεία τοποθέτησε παραγγελία…
Οι εταιρείες V.Group και International Seaways ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μια σημαντική πρωτοβουλία που στοχεύει στην ενίσχυση της παρουσίας των γυναικών στη ναυτιλία.…
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων α΄ τριμήνου προχώρησε πρόσφατα η εισηγμένη στον Nasdaq Star Bulk. Πιο συγκεκριμένα, τα καθαρά κέρδη της εταιρείας διαμορφώθηκαν σε…
Ο αριθμός των πλοίων κατανάλωσης μεθανόλης στον παγκόσμιο στόλο συνεχίζει να αυξάνεται με δυναμικούς ρυθμούς. Ειδικότερα, ο ιαπωνικός ναυπηγικός κολοσσός Tsuneishi παρέδωσε πρόσφατα το…
Στην επέκταση του στόλου του εστιάζει εκ νέου ο κολοσσός ενέργειας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων ADNOC. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ