
Το μέγεθος της παγκόσμιας αγοράς ζαχαροπλαστικής αναμένεται να φτάσει τα $69,5 δισ. έως το 2026, καθώς η ζάχαρη θα σημειώνει σταθερά αυξανόμενη ζήτηση με ρυθμό 4,3%.
Σύμφωνα με έρευνα της Polaris Market Research, που δημοσιεύεται στον ιστότοπο Confectionerynews.com, διαπιστώνεται ότι, παρά την αύξηση της ζήτησης για ζάχαρη, οι προμήθειες σε Ευρώπη και σε άλλες μεγάλες χώρες κατανάλωσης λέγεται ότι είναι ασφαλείς – χωρίς να ληφθούν, ωστόσο, υπόψη οι επιδράσεις από τον Covid-19.
Ο αναλυτής της αγοράς Clif Droke δήλωσε: «Παρά τη βιασύνη μεμονωμένων αγοραστών σε αρκετές χώρες να προμηθευτούν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης έναντι του Covid-19, οι traders δεν πρέπει να περιμένουν να δουν υψηλότερες τιμές για τα futures σύντομα. Αυτή τη στιγμή, η προσφορά δεν περιορίζεται από τον ιό. Επιπλέον, οι αναλυτές της βιομηχανίας προβλέπουν ότι η παγκόσμια κατανάλωση ζάχαρης θα μειωθεί στην πραγματικότητα κατά τη διάρκεια του κορονοϊού».
«Δεν είναι δύσκολο να μαντέψει κανείς τον κυριότερο από τους λόγους για τη συνολική μείωση της ζήτησης ζάχαρης», δήλωσε ο Droke: «Τα εστιατόρια και τα καταστήματα εστίασης, τα οποία αντιπροσωπεύουν ένα σημαντικό μέρος της ζήτησης ζάχαρης, είναι ουσιαστικά κλειστά σε πολλές χώρες αυτή τη στιγμή».
Ενώ υπάρχει ακόμη έλλειμμα εφοδιασμού ζάχαρης στις ΗΠΑ, οι συνολικές παγκόσμιες προμήθειες είναι περιορισμένες. Στα τέλη Φεβρουαρίου, οι αναλυτές της βιομηχανίας, στο 40ό ετήσιο International Sweetener Colloquim, προέβλεψαν ότι η παγκόσμια προσφορά θα παραμείνει περιορισμένη τουλάχιστον έως ότου η Βραζιλία, ο κύριος παραγωγός του ζαχαροκάλαμου, εισέλθει στην αγορά αργότερα φέτος, καθώς μόλις πρόσφατα ξεκίνησε η συγκομιδή.
Έκθεση του αμερικανικού Υπουργείου Γεωργίας (USDA) αποκάλυψε ότι και άλλοι σημαντικοί παραγωγοί προβλέπεται επίσης να παρουσιάσουν έλλειμμα κατά το έτος καλλιέργειας 2019/20. Η παραγωγή ζάχαρης του Μεξικού για φέτος εκτιμάται σε 5,2 εκατ. metric tons , σημειώνοντας πτώση 8% από την προηγούμενη πρόβλεψη του Φεβρουαρίου.
Το USDA εκτιμά επιπλέον ότι η συνολική προσφορά ζάχαρης στις ΗΠΑ για το 2019/20 θα είναι χαμηλότερη κατά 668,7 short tons, λόγω μειωμένης παραγωγής και λιγότερων εισαγωγών, ενώ η εγχώρια παραγωγή ζαχαρότευτλων αναμένεται να είναι περίπου 3% χαμηλότερη.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ολοκληρώθηκαν την Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2025 οι αρχαιρεσίες της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας με την εκλογή των 7 μελών στο Διοικητικό της Συμβούλιο. Αναλυτικά η…
Μια νέα τεχνολογική δοκιμή καυσίμου συνδυάζει για πρώτη φορά αιθανόλη, μεθανόλη και ναυτιλιακό ντίζελ (bunker) σε δίχρονες μηχανές μεγαλης κλιμακας. Η καινοτόμος αυτή προσπάθεια,…
Η υιοθέτηση μιας ενεργειακά διασυνδεδεμένης αρχιτεκτονικής υπόσχεται να μειώσει δραστικά τις εκπομπές και να επαναπροσδιορίσει την αποδοτικότητα των πλοίων. Ο συνδυασμός αυτός αφορά τεχνολογίες…
Ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο για την επέκταση του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Atlas Maritime, με επικεφαλής τον κ. Λέοντα Πατίτσα, στο πλαίσιο της…
Καθώς η παγκόσμια ζήτηση για εισαγωγές LNG αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο, οι εξαγωγείς της Βόρειας Αμερικής φαίνονται αποφασισμένοι να συνεχίσουν με το πόδι στο…
Το Τμήμα Κρουαζιέρας του Ομίλου MSC πέτυχε ένα επίτευγμα στο ταξίδι του προς την απανθρακοποίηση, καθώς δύο από τα πλοία του – το «MSC…
Οι επενδύσεις στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας επέτρεψαν στα κράτη που εισάγουν ορυκτά καύσιμα να εξοικονομήσουν περίπου $1,3 τρισ. από το 2010, σύμφωνα με νέα…
Ένα ακόμα ορόσημο στην αναπτυξιακή της πορεία σημείωσε πρόσφατα η ExxonMobil, πραγματοποιώντας ένα σημαντικό βήμα για τη διεθνή επέκταση της αμερικανικής εταιρείας (και) στα……
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ