
Η βρετανική αεροπορική εταιρεία Virgin Atlantic ανακοίνωσε σήμερα ότι σχεδιάζει την περικοπή 3.150 θέσεων εργασίας και ότι θα μεταφέρει το πρόγραμμα πτήσεών της από το αεροδρόμιο Γκάτγουικ του Λονδίνου στο αεροδρόμιο Χίθροου της βρετανικής πρωτεύουσας εξαιτίας της υγειονομικής κρίσης.
Η εξάπλωση του κορονοϊού έχει σχεδόν καθηλώσει τα αεροσκάφη σε όλον τον κόσμο αφήνοντας τις αεροπορικές εταιρείες να λαμβάνουν δραστικά μέτρα για να μπορέσουν να είναι αποδοτικές.
Την περασμένη εβδομάδα η British Airways ανακοίνωσε ότι πιθανόν θα απολύσει έως και 12.000 υπαλλήλους της, δηλαδή πάνω από το ένα τέταρτο του ανθρωπίνου δυναμικού της, και ο επικεφαλής της Virgin Atlantic, Σάι Βάις, δήλωσε ότι η πανδημία είναι ό,τι πιο καταστροφικό έχει συμβεί στην ιστορία της εταιρείας.
“Για να διαφυλάξουμε το μέλλον μας και να εμφανιστούμε ως μια κερδοφόρα επιχείρηση τώρα είναι η ώρα για περαιτέρω δράση, για να μειώσουμε τα κόστη μας, να διατηρήσουμε την ρευστότητά μας και να προφυλάξουμε όσες περισσότερες θέσεις εργασίας μπορούμε”, ανέφερε σε ανακοίνωσή του ο Βάις.
“Είναι ζωτικής σημασίας να επιστρέψουμε στην κερδοφορία το 2021. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να λάβουμε μέτρα για την αναδιοργάνωση και για τον επανακαθορισμό του μεγέθους της Virgin Atlantic ώστε να συμβαδίζει με τη ζήτηση”.
Η Virgin Atlantic ανακοίνωσε ότι συνεχίζει να εξετάζει όλες τις διαθέσιμες επιλογές για να εξασφαλίσει επιπλέον χρηματοδότηση μέσα από συνομιλίες που έχει με την κυβέρνηση και με άλλα ενδιαφερόμενα μέρη για πιθανή στήριξη της εταιρείας.
Η συνδικαλιστική ένωση των βρετανών πιλότων, η BALPA, χαρακτήρισε την εξέλιξη αυτή ένα σφοδρό πλήγμα για την βιομηχανία και κάλεσε την κυβέρνηση να μην “υπεκφεύγει” και να βοηθήσει τον τομέα των αερομεταφορών.
Φωτό: Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ