
Ο γαλλο-ολλανδικός όμιλος αεροπορικών εταιρειών Air France-KLM κατάφερε να εξασφαλίσει 7 δισ. ευρώ από τη γαλλική κυβέρνηση. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, τα 4 δισ. ευρώ θα δοθούν με τη μορφή δανείου στην εταιρεία από έξι διαφορετικές τράπεζες, στο οποίο εγγυητής θα είναι το γαλλικό κράτος. Τα υπόλοιπα 3 δισ. ευρώ θα παραχωρηθούν με τη μορφή απευθείας δανείου στους μετόχους από το γαλλικό κράτος. Το συγκεκριμένο σχέδιο χρηματοδότησης έχει οριστικοποιηθεί και αναμένει την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Τόσο η Air France όσο και η ολλανδική KLM έχουν προβεί στην καθήλωση του μεγαλύτερου μέρους των αεροσκαφών τους, όπως άλλωστε και οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες. Αυτό οδήγησε τον όμιλο στην αναζήτηση χρηματοδότησης, τόσο από τη Γαλλία όσο και από τις Κάτω Χώρες. Το σχέδιο χρηματοδότησης της εταιρείας από την ολλανδική κυβέρνηση βρίσκεται στο τελικό στάδιο και αναμένεται να ανακοινωθεί επίσημα το προσεχές διάστημα. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες από διεθνή ειδησεογραφικά μέσα, το ποσό αυτό θα κυμανθεί από 2 έως 4 δισ. ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι η συνολική χρηματοδότηση της εταιρείας μπορεί να ανέλθει συνολικά στα 11 δισ. ευρώ.
Ο όμιλος Air France-KLM επεξεργάζεται ήδη το σχέδιο μεταμόρφωσής του, για την προσαρμογή των δύο μεγάλων αεροπορικών εταιρειών στις νέες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η άνευ προηγουμένου πανδημία. Το σχέδιο αναμένεται να ολοκληρωθεί τους επόμενους μήνες και θα περιλαμβάνει τους νέους οικονομικούς στόχους του ομίλου, αλλά και τις περιβαλλοντικές του δεσμεύσεις.
Φωτό: Rοbin Utrecht/AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ