
Η σουηδική εταιρεία Stena Line ανακοίνωσε τη μετατροπή του επιβατικού της πλοίου «Stena Saga» σε πλωτό νοσοκομείο. Το εν λόγω πλοίο, στο παρελθόν, εκτελούσε το δρομολόγιο Oslo-Fredrikshavn. Ωστόσο, λόγω των ταξιδιωτικών περιορισμών που επιβλήθηκαν εξαιτίας της πανδημίας, το συγκεκριμένο δρομολόγιο σταμάτησε και το «Stena Saga» βρέθηκε παροπλισμένο. Για τον λόγο αυτό, η Stena Line μεταβίβασε το πλοίο στην αδελφή εταιρεία Stena RoRo, με σκοπό να βρεθεί νέος ρόλος για το πλοίο.
Η Stena RoRo, διαθέτοντας μεγάλη εμπειρία στη μετατροπή πλοίων αναλόγως των απαιτήσεων και των αναγκών που υπάρχουν, αποφάσισε τη μετατροπή του πλοίου σε νοσοκομείο για την αντιμετώπιση των αυξημένων αναγκών που υφίστανται αυτή την περίοδο. Η εταιρεία θα μετατρέψει το «Stena Saga» σε πλωτό νοσοκομείο, ικανό να φιλοξενήσει 520 ασθενείς. Οι αλλαγές που θα γίνουν στο πλοίο, πέρα από αισθητικές και χωροταξικές, θα είναι και δομικές, προκειμένου να είναι δυνατή η περίθαλψη ασθενών. Έτσι, έχουν δρομολογηθεί αλλαγές στο σύστημα αερισμού και έχει σχεδιαστεί η εγκατάσταση συστημάτων συναγερμού και επικοινωνίας. Ωστόσο δεν θα περιλαμβάνεται Μονάδα Εντατικής Θεραπείας. Το πλοίο θα μπορεί να φιλοξενήσει είτε ασθενείς που δεν χρήζουν εντατικής θεραπείας είτε ασθενείς που έχουν λάβει εξιτήριο από κάποια ΜΕΘ και αναρρώνουν.
Το «Stena Saga» βρίσκεται προς το παρόν στο λιμάνι της πόλης Uddevalla. Η Stena RoRo έχει ήδη έρθει σε επαφή με τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας της Σουηδίας και επιδιώκονται επαφές με τις αντίστοιχες υπηρεσίες σε Νορβηγία, Δανία και Γερμανία. Σκοπός των επαφών είναι η βέλτιστη εκμετάλλευση της επιπλέον χωρητικότητας σε κλίνες που θα προσφέρει το νοσοκομείο από τις χώρες της περιοχής.
Φωτό: www.stenaline.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την αυτάρκεια της Αφρικής στα λιπάσματα εντός της επόμενης τετραετίας προανήγγειλε ο Νιγηριανός δισεκατομμυριούχος Aliko Dangote. «Στους επόμενους 40 μήνες, η Αφρική δεν θα…
Η κυβέρνηση του Πακιστάν ενέκρινε επιδοτήσεις ύψους $42 εκατ. για τη μετατροπή ενός σημαντικού ναυπηγείου ανακύκλωσης πλοίων σε «πρότυπες πράσινες εγκαταστάσεις», με στόχο τη…
Εν μέσω φόβων για διακοπή του εφοδιασμού jet fuel από τη Μέση Ανατολή, οι αποστολές αεροπορικών καυσίμων από τη Βορειοανατολική Ασία στην Ευρώπη ανήλθαν…
Τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και άλλοι 38 αγνοούνται μετά το ναυάγιο πορθμείου χθες, Τετάρτη 2 Ιουλίου, το οποίο μετέφερε 65 ανθρώπους…
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ