
Η σουηδική εταιρεία Stena Line ανακοίνωσε τη μετατροπή του επιβατικού της πλοίου «Stena Saga» σε πλωτό νοσοκομείο. Το εν λόγω πλοίο, στο παρελθόν, εκτελούσε το δρομολόγιο Oslo-Fredrikshavn. Ωστόσο, λόγω των ταξιδιωτικών περιορισμών που επιβλήθηκαν εξαιτίας της πανδημίας, το συγκεκριμένο δρομολόγιο σταμάτησε και το «Stena Saga» βρέθηκε παροπλισμένο. Για τον λόγο αυτό, η Stena Line μεταβίβασε το πλοίο στην αδελφή εταιρεία Stena RoRo, με σκοπό να βρεθεί νέος ρόλος για το πλοίο.
Η Stena RoRo, διαθέτοντας μεγάλη εμπειρία στη μετατροπή πλοίων αναλόγως των απαιτήσεων και των αναγκών που υπάρχουν, αποφάσισε τη μετατροπή του πλοίου σε νοσοκομείο για την αντιμετώπιση των αυξημένων αναγκών που υφίστανται αυτή την περίοδο. Η εταιρεία θα μετατρέψει το «Stena Saga» σε πλωτό νοσοκομείο, ικανό να φιλοξενήσει 520 ασθενείς. Οι αλλαγές που θα γίνουν στο πλοίο, πέρα από αισθητικές και χωροταξικές, θα είναι και δομικές, προκειμένου να είναι δυνατή η περίθαλψη ασθενών. Έτσι, έχουν δρομολογηθεί αλλαγές στο σύστημα αερισμού και έχει σχεδιαστεί η εγκατάσταση συστημάτων συναγερμού και επικοινωνίας. Ωστόσο δεν θα περιλαμβάνεται Μονάδα Εντατικής Θεραπείας. Το πλοίο θα μπορεί να φιλοξενήσει είτε ασθενείς που δεν χρήζουν εντατικής θεραπείας είτε ασθενείς που έχουν λάβει εξιτήριο από κάποια ΜΕΘ και αναρρώνουν.
Το «Stena Saga» βρίσκεται προς το παρόν στο λιμάνι της πόλης Uddevalla. Η Stena RoRo έχει ήδη έρθει σε επαφή με τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας της Σουηδίας και επιδιώκονται επαφές με τις αντίστοιχες υπηρεσίες σε Νορβηγία, Δανία και Γερμανία. Σκοπός των επαφών είναι η βέλτιστη εκμετάλλευση της επιπλέον χωρητικότητας σε κλίνες που θα προσφέρει το νοσοκομείο από τις χώρες της περιοχής.
Φωτό: www.stenaline.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ