
Στις 6 Απριλίου διεξήχθη η γενική συνέλευση της Ένωσης Εφοπλιστών της Γαλλίας, στην οποία εξελέγη νέος πρόεδρος ο Jean-Emmanuel Sauvée για διάστημα δύο ετών, διαδεχόμενος τον Jean-Marc Roué.
Ο απερχόμενος πρόεδρος σε ομιλία του έκανε μια αναδρομή στο παρελθόν, αναφερόμενος στην προσπάθεια τόσο εκείνου όσο και των συναδέλφων του να «επανασυνδέσουν το δίκτυο» μεταξύ των Γάλλων εφοπλιστών και της τότε νέας γαλλικής κυβέρνησης Μακρόν, γεγονός που εξασφάλισε και διατήρησε τα συμφέροντα της γαλλικής ναυτιλίας.
Αναφορά έγινε επίσης στη μετάβαση της γαλλικής ναυτιλίας στον ενεργειακό τομέα, στο καύσιμο LNG και στην προτροπή της Ένωσης Εφοπλιστών της Γαλλίας για μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα μέσω της ελάττωσης της ταχύτητας των πλοίων.
Αναφορικά με τον κορονοϊό και τις επιπτώσεις του, ο κ. Jean-Marc Roué προέτρεψε τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας όσο και τη γαλλική κυβέρνηση να σώσουν τη γαλλική σημαία και τη γαλλική ναυτιλία. Ο κ. Roué έκανε επίσης έκκληση προς το κράτος για τον προγραμματισμό ενός νέου σχεδίου Marshall για τη γαλλική ναυτιλία, η οποία, όπως και άλλοι κλάδοι, βρίσκεται σε δυσχερή θέση.
Κλείνοντας τον λόγο του, ο Jean-Marc Roué κάλεσε όλους τους Γάλλους εφοπλιστές να διατηρηθούν ενωμένοι για την επιτυχή διάσωση της γαλλικής σημαίας, κάτι που μπορεί να επιτευχθεί μονάχα με τη συνεργασία της Ένωσης Εφοπλιστών και των δημόσιων αρχών της χώρας. Τέλος, τόνισε πως ο νέος πρόεδρος της Ένωσης έχει τεράστιο έργο μπροστά του και ότι τόσο εκείνος όσο και οι υπόλοιποι εφοπλιστές είναι στο πλευρό του.
Ο νέος πρόεδρος των Γάλλων εφοπλιστών σε μήνυμά του υπογράμμισε, μεταξύ άλλων, ότι στην παρούσα χρονική συγκυρία «βιώνουμε εξαιρετικά βίαια γεγονότα στο εξωτερικό περιβάλλον, που θα επηρεάσουν βαθιά τα οικονομικά μας μοντέλα και τις επιδόσεις των εταιρειών μας: αναφέρω ιδιαίτερα τις συνέπειες του Brexit, αλλά κυρίως την κρίση του κορονοϊού, με σημαντικές επιπτώσεις από οικονομική άποψη, που είναι πιθανό να είναι καταστροφικές».
Επιπλέον, ο κ. Jean-Emmanuel Sauvée στάθηκε στους ναυτικούς οι οποίοι «για άλλη μια φορά αποδεικνύουν το θάρρος και την αδιάσπαστη δέσμευσή τους και βοηθούν, με κάθε τρόπο, ώστε να παρέχονται στους πληθυσμούς βασικά αγαθά και υπηρεσίες. Για να περάσουμε από μια τέτοια κρίση, πρέπει να βασιστούμε στις αξίες του τομέα μας: αλληλεγγύη, επαγγελματισμό, πραγματισμό και συνεχή διάλογο με όλους τους ενδιαφερομένους».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι κρατικές πετρελαϊκές εταιρείες της Κίνας ανέστειλαν τις αγορές ρωσικού πετρελαίου που μεταφέρεται δια θαλάσσης μετά τις κυρώσεις που επέβαλαν οι Ηνωμένες Πολιτείες στις…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, παρουσιάζει τα οφέλη του εξαιρετικά δυναμικού τομέα της κρουαζιέρας για τις…
Πλοία του Πολεμικού Ναυτικού θα καταπλεύσουν στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να δοθεί η ευκαιρία επίσκεψης στο κοινό από αύριο, Παρασκευή…
Το αμερικανικό υπουργείο Οικονομικών ανακοίνωσε χθες Τετάρτη κυρώσεις στους ρωσικούς ενεργειακούς ομίλους Rosneft και Lukoil, προσάπτοντας στη Μόσχα «έλλειψη σοβαρής δέσμευσης σε μια ειρηνευτική…
Το αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ ακύρωσε δεκάδες πτήσεις σήμερα, Πέμπτη 23 Οκτωβρίου, λόγω καταιγίδας που αναμένεται να πλήξει τις ολλανδικές ακτές από το απόγευμα.…
Η Stena RoRo επεκτείνει την εμπιστοσύνη της στα κινεζικά ναυπηγεία με την τοποθέτηση μιας ακόμα παραγγελίας. Ειδικότερα, η σουηδική ναυτιλιακή εταιρεία υπέγραψε επιστολή προθέσεων…
Το λιμάνι του Πειραιά συνιστά πλέον το μεγαλύτερο λιμάνι πολλαπλών χρήσεων στη Μεσόγειο, καθώς και ένα από τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη. Ταυτόχρονα όμως αποτελεί…
Το RoRo «SEA CARYATIS» γίνεται το πρώτο ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο που νηολογείται υπό τη σημαία του Λουξεμβούργου. Πρόκειται για μια ιστορική νηολόγηση που σηματοδοτεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ