
Η πανδημία έχει λάβει εξαιρετικά μεγάλες διαστάσεις στη Βρετανία, και αυτό οδήγησε μια ομάδα ειδικών στην εκπόνηση ενός νέου σχεδίου για την ενίσχυση του βρετανικού συστήματος υγείας.
Η ομάδα με το όνομα Caircraft προτείνει τη μετατροπή αεροσκαφών ευρείας ατράκτου, όπως για παράδειγμα τα Boeing 747 και τα , σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ). Σύμφωνα με βρετανικά ειδησεογραφικά μέσα, η ομάδα πιστεύει ότι σε ένα τέτοιο αεροσκάφος, με τις κατάλληλες μετατροπές, θα μπορούσαν να χωρέσουν 100-150 κλίνες ΜΕΘ. Με αυτόν τον τρόπο, είναι δυνατό να αυξηθεί γρήγορα η χωρητικότητα των νοσοκομείων του βρετανικού εθνικού συστήματος υγείας (NHS). Οι αλλαγές στο εσωτερικό των αεροσκαφών θα μπορούσαν να ολοκληρωθούν σε διάστημα μόλις 7 έως 10 ημερών. Παράλληλα, λόγω του ότι τα αεροσκάφη πετούν σε μεγάλα υψόμετρα, είναι κατασκευασμένα με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι ερμητικά κλειστά, ενώ ταυτόχρονα διαθέτουν και σύστημα παροχής οξυγόνου. Τα δύο αυτά χαρακτηριστικά τους τα καθιστούν ιδανικά για τη νοσηλεία ασθενών που έχουν μολυνθεί από τον κορονοϊό.
Η ιδέα τυγχάνει ευρείας αποδοχής, καθώς τα αεροσκάφη είναι ούτως ή άλλως καθηλωμένα στο έδαφος λόγω της πανδημίας. Το φιλόδοξο πρότζεκτ έχει ήδη λάβει την υποστήριξη αερομεταφορέων, αεροδρομίων αλλά και της βρετανικής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (CAA). Αυτό που απομένει είναι να δοθεί το πράσινο φως από την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου, προκειμένου να χρηματοδοτηθεί αλλά και να οργανωθεί από το κράτος.
Ανάμεσα σε αυτούς που ηγούνται της εν λόγω πρωτοβουλίας είναι ο Chris Tarry, οικονομολόγος που ειδικεύεται στην αεροπορική βιομηχανία, ο Nick Dayne, επιχειρηματίας, και ο Jonathan Sackier, γιατρός και επιχειρηματίας.
Φωτό: Toms Kalnins/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ