
Την περασμένη εβδομάδα σημειώθηκαν δύο αντίθετα ρεκόρ στις ΗΠΑ: η μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση των αποθεμάτων αργού πετρελαίου που πυροδοτήθηκε από την ταυτόχρονη μεγαλύτερη πτώση στη ζήτηση των καυσίμων.
Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του πρακτορείου Reuters, σύμφωνα με στοιχεία από τις αμερικανικές αρχές, η αμερικανική πετρελαϊκή βιομηχανία αισθάνθηκε το πλήρες βάρος των προσπαθειών για την εξάλειψη της εξάπλωσης της πανδημίας του κορονοϊού στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.
Οι αγορές πετρελαίου έχουν καταρρεύσει, καθώς η πανδημία έχει υποβαθμίσει τη ζήτηση καυσίμων, κλείνοντας ουσιαστικά την παγκόσμια εμπορική αεροπορία και μειώνοντας τη ζήτηση βενζίνης ενόσω οι άνθρωποι μένουν στο σπίτι και οι επιχειρήσεις παραμένουν παγιδευμένες.
Η ζήτηση καυσίμων στις ΗΠΑ μειώθηκε κατά περίπου ένα τρίτο τις τελευταίες τρεις εβδομάδες, σύμφωνα με την Αμερικανική Υπηρεσία Πληροφοριών για την Ενέργεια (EIA), με την πτώση των 3,4 εκατ. βαρελιών ημερησίως την τελευταία εβδομάδα να είναι η μεγαλύτερη που έχει σημειωθεί ποτέ.
«Είναι πραγματικά εκπληκτικό αυτό που συμβαίνει με τη ζήτηση της βενζίνης. Αυτό είναι σχεδόν το ήμισυ σε σχέση με το μέγιστο σημείο αιχμής της ζήτησης βενζίνης», δήλωσε ο Phil Flynn, αναλυτής της Price Futures Group στο Σικάγο.
Τα αποθέματα αργού πετρελαίου, εν τω μεταξύ, αυξήθηκαν κατά 15,2 εκατ. βαρέλια την εβδομάδα έως τις 3 Απριλίου, τη μεγαλύτερη αύξησή τους μέσα σε μία εβδομάδα. Πολλά από αυτά τα αποθέματα αποστέλλονται σε μονάδες αποθήκευσης στο Cushing της Οκλαχόμα, κέντρο αποθήκευσης όπου τα αποθέματα αυξήθηκαν κατά 6,4 εκατ. βαρέλια την περασμένη εβδομάδα, σύμφωνα με την EIA.
Η παραγωγή αργού στις ΗΠΑ έχει ήδη αρχίσει να μειώνεται, καθώς η αμερικανική ημερήσια παραγωγή έπεσε κατά 600.000 βαρέλια ημερησίως, στα 12,4 εκατ. βαρέλια, τη μεγαλύτερη πτώση από τον Ιούλιο του 2019.
Φωτό: Joey Velasquez/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ