
Δυσοίωνες είναι οι τελευταίες εκτιμήσεις της Sea-Intelligence για την πορεία της αγοράς των containerships εν μέσω πανδημίας.
Στο τελευταίο της report, η Sea-Intelligence σημειώνει ότι μέχρι στιγμής έχουν ακυρωθεί 212 ταξίδια, όταν δύο εβδομάδες πριν ο αριθμός των ακυρωθέντων ταξιδιών λόγω του κορονοϊού ήταν μόλις δύο. Μάλιστα ο αριθμός αυτός ενδέχεται να είναι μεγαλύτερος, δεδομένου ότι ο οίκος αναλύσεων δεν έχει σαφή εικόνα των εσωτερικών πλόων που πραγματοποιούν containerships χωρίς φορτίο.
Κατά τη Sea-Intelligence, εάν δεν αποφευχθεί μια κατάρρευση των ναύλων με την υπάρχουσα κατάσταση, οι απώλειες της ναυτιλίας γραμμών είναι πιθανό να αγγίξουν τα $23,4 δισ. στο χειρότερο σενάριο. Για να αντιληφθεί κανείς το μέγεθος των απωλειών, αρκεί να σημειωθεί ότι τα συνδυασμένα κέρδη για τις κορυφαίες 15 εταιρείες της liner ναυτιλίας τα τελευταία οκτώ χρόνια ήταν $20,9 δισ.
Ήδη πολλές εταιρείες του κλάδου αναπροσαρμόζουν τα πλάνα τους αλλά και τις οικονομικές τους βλέψεις για το 2020, με χαρακτηριστικά παραδείγματα τις Maersk και Hapag-Lloyd. H Hapag-Lloyd ανέφερε με ανακοίνωσή της ότι η πανδημία του κορονοϊού θα δημιουργεί στρεβλώσεις στις επιχειρήσεις της μέχρι τουλάχιστον τα μέσα του έτους.
Στο ίδιο μήκος κύματος και ο οίκος αξιολόγησης Moody’s, που πρόσφατα προειδοποίησε για νέα κατάρρευση της αγοράς, όμοια με αυτή μετά την πτώχευση της Hanjin Shipping.
Φωτο: Sergio Suza/Unspash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)

Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ