
Η πανδημία του κορονοϊού φαίνεται πως πρακτικά έχει παραλύσει τη διάλυση πλοίων στη Νότια Ασία, λόγω των αυστηρών περιοριστικών μέτρων που λαμβάνονται από τις κυβερνήσεις.
Πιο συγκεκριμένα, η κυβέρνηση του Πακιστάν ανέστειλε την προηγούμενη εβδομάδα την υποδοχή νέων πλοίων στο διαλυτήριο Gadani, για τουλάχιστον τέσσερις εβδομάδες, ενώ ζητήθηκε από όλες τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην ανακύκλωση πλοίων στην περιοχή να ακολουθήσουν πιστά τις κρατικές οδηγίες.
Αντίστοιχη είναι η κατάσταση και στην Ινδία, η οποία έχει επίσης επιβάλει την αναστολή εργασιών διάλυσης για όλα τα νέα πλοία που προσεγγίζουν τις εγκαταστάσεις ανακύκλωσης στο Alang.
Ειδικότερα, τα ινδικά διαλυτήρια είναι σε θέση να υποδεχτούν μόνο τα πλοία που απέπλευσαν με προορισμό το Alang πριν από τις 13 Μαρτίου 2020, με αυστηρούς όμως περιορισμούς για τα πληρώματα των πλοίων που θα προσεγγίσουν στην περιοχή.
Σύμφωνα με στοιχεία της GSM, που δραστηριοποιείται στην αγορά ανακύκλωσης πλοίων, προς το παρόν μόνο τα διαλυτήρια στο Μπανγκλαντές λειτουργούν, με τα διαλυτήρια στην περιοχή να έχουν συνάψει πληθώρα εμπορικών συμφωνιών κατά τη διάρκεια της προηγούμενης εβδομάδας, με όλο και περισσότερους πλοιοκτήτες να επιδιώκουν την ολοκλήρωση των συμφωνιών, πριν από μια ενδεχόμενη καθολική διακοπή λειτουργίας των διαλυτηρίων παγκοσμίως.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση στο orderbook των containerships, το οποίο πλέον έχει ξεπεράσει το φράγμα των 10 εκατ. TEUS. Αξίζει να σημειωθεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ