
Η Wallenius Wilhelmsen ανακοίνωσε προσωρινές απολύσεις 2.500 υπαλλήλων της, καθώς προχωρά σε αναστολή της λειτουργίας χερσαίων μονάδων επεξεργασίας της στις ΗΠΑ και στο Μεξικό.
Οι 2.500 υπάλληλοι αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 50% του συνολικού ανθρώπινου δυναμικού που απασχολούσε η εταιρεία σε ΗΠΑ και Μεξικό, ενώ η συγκεκριμένη κίνηση φαίνεται πως αποτελεί άμεσο επακόλουθο της διακοπής λειτουργίας των αυτοκινητοβιομηχανιών λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.
Σημειώνεται πως, στις αρχές της εβδομάδας, η Wallenius Wilhelmsen ανακοίνωσε πως πρόκειται να θέσει δέκα πλοία της σε προσωρινό παροπλισμό και άλλα τέσσερα προς διάλυση, ακυρώνοντας ταυτόχρονα το πρόγραμμα πληρωμής μερισμάτων προς τους μετόχους της για το έτος 2019.
Ο κ. Craig Jasienski, President & CEO της Wallenius Wilhelmsen, ανέφερε σχετικά με τις απολύσεις: «Παρότι εργαζόμαστε επιμελώς για να αποφύγουμε περικοπές θέσεων εργασίας, δεν έχουμε άλλη επιλογή παρά να απαντήσουμε στην πρόκληση που βιώνουν οι πελάτες μας και που έχει σημαντικό αντίκτυπο στην παραγωγικότητα και στα έσοδά μας». Παράλληλα πρόσθεσε: «Ο κορονοϊός έχει δημιουργήσει ιδιαίτερα προβλήματα, πιέσεις και προκλήσεις για τις επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο. Αναγνωρίζουμε τις προκλήσεις που πολλοί υπάλληλοι και οι οικογένειές τους αντιμετωπίζουν αυτές τις δύσκολες στιγμές. Ωστόσο, παραμένω πεπεισμένος πως είναι προτιμότερο να προβούμε σε κάποιες
σκληρές αλλά υπεύθυνες δράσεις σήμερα παρά να περιμένουμε και να οδηγηθούμε σε ακόμα σκληρότερες αποφάσεις αργότερα».
Να αναφερθεί πως η νορβηγική Wallenius Wilhelmsen διαχειρίζεται στόλο 130 πλοίων, ενώ διαθέτει 120 χερσαίες μονάδες επεξεργασίας και 11 θαλάσσιους τερματικούς σταθμούς.
Φωτό: Peter Kraayvanger/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ