
															Η Σιγκαπούρη είναι ένα από τα σημαντικότερα οικονομικά κέντρα της Ασίας αλλά και του κόσμου. Αν και το ασιατικό κράτος έχει σχεδόν τον μισό πληθυσμό της Ελλάδας, η οικονομία του θεωρείται από τις πιο ανταγωνιστικές, ελεύθερες, καινοτόμες και φιλικές προς τις επιχειρήσεις. Πώς, λοιπόν, κατάφερε ένα τόσο σημαντικό κέντρο να περιορίσει την έξαρση του νέου κορονοϊού;
Σύμφωνα με το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, οι βασικοί λόγοι που η Σιγκαπούρη τα έχει καταφέρει τόσο καλά είναι τρεις. Αρχικά, η χώρα έχει θεσπίσει αυστηρούς νόμους για την ανίχνευση και τον περιορισμό νέων κρουσμάτων από τον ιό. Όσοι έχουν ταξιδέψει σε περιοχές όπου έχουν εμφανιστεί κρούσματα του ιού τίθενται σε καραντίνα άμεσα, ενώ ταυτόχρονα όποιος δώσει ψευδείς πληροφορίες σχετικά με το ταξιδιωτικό του ιστορικό διώκεται ποινικά. Μάλιστα, στην περίπτωση ενός άνδρα, διατάχθηκε απαγόρευση εισόδου του στη χώρα για πάντα.
Το δεύτερο σημαντικό στοιχείο είναι η αίσθηση συλλογικής ευθύνης που διακατέχει τους πολίτες της χώρας. Θεωρώντας σημαντικότερο το τι είναι καλύτερο για την κοινωνία και όχι για τους ίδιους, έχουν αποδεχτεί πλήρως τους περιορισμούς που τους έχουν επιβληθεί. Ταυτόχρονα, όμως, η χώρα ανέπτυξε και ένα νέο λογισμικό, με το οποίο οι πολίτες μπορούν να αναφέρουν την τοποθεσία τους στις αρχές. Η νέα αυτή υπηρεσία χρησιμοποιήθηκε αρχικά για τους αλλοδαπούς εργαζομένους στη χώρα, που ανέρχονται σε περίπου 12.000.
Τέλος, σημαντικό ρόλο έχει διαδραματίσει το εξαιρετικό σύστημα υγείας της Σιγκαπούρης. Οι ειδικοί φαίνεται πως έχουν αναπτύξει ένα καινούργιο εργαλείο που εντοπίζει το πώς συνδέονται μεταξύ τους τα κρούσματα του κορονοϊού, κάτι που βοηθά ιδιαίτερα τις αρχές του ασιατικού κράτους να εντοπίζουν γρηγορότερα τυχόν κρούσματα και να περιορίζουν τη μετάδοση του ιού.
Η νέα πανδημία βρήκε τη χώρα αρκετά προετοιμασμένη, μετά την επιδημία του ιού SARS το 2003, καθώς είχε λάβει μέτρα προστασίας σε περίπτωση μιας νέας επιδημίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Μετά την πρόσφατη έναρξη πτήσεων προς τη Λισαβόνα, η SKY express, εγκαινίασε στις 24 Οκτωβρίου και τη νέα απευθείας πτήση Αθήνα-Μαδρίτη, ενισχύοντας περαιτέρω την…

Οι εξαγωγές πετρελαϊκών προϊόντων από το Κουβέιτ υποχώρησαν στο χαμηλότερο επίπεδο από τον Ιανουάριο του 2024 και διαμορφώθηκαν κάτω από 3.500 kt τον Σεπτέμβριο.…

Η παγκόσμια παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα σημείωσε οριακή κάμψη τον Σεπτέμβριο, οδηγούμενη από την επιβράδυνση της κινεζικής παραγωγής. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης…

Η στάση της Ευρωπαϊκής Ένωσης απέναντι στη Ρωσία, και κατά προέκταση στα ενεργειακά προϊόντα της, μεταβάλλεται σταδιακά. Αυτό είναι το συμπέρασμα που μπορεί κανείς…

Το ενδιαφέρον των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στη ναυτιλία τακτικών γραμμών για επενδύσεις στην Ινδία διαγράφεται έντονο το τελευταίο χρονικό διάστημα. Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με…

Η Vietjet, ένας από τους μεγαλύτερους αερομεταφορείς του Βιετνάμ, βρίσκεται σε ρυθμούς ενίσχυσης του στόλου αεροσκαφών του, κατόπιν στενής συνεργασίας του με τους κατασκευαστές…

Οι δείκτες των ναύλων της liner ναυτιλίας για δρομολόγια μεταξύ Άπω Ανατολής – Δυτικής Ακτής και Ανατολικής Ακτής των ΗΠΑ ακολουθούν την ανιούσα καθ’…

Ένα νέο κεφάλαιο στην πλοιοδιαχείριση ανοίγει ο ιαπωνικός κολοσσός Nippon Yusen Kaisha (NYK), στο πλαίσιο της στρατηγικής επιχειρηματικής ολοκλήρωσης του ομίλου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ