
Η Northern Hemisphere Logistics Inc. συμφώνησε με τη Mirage Energy Corp., προκειμένου η τελευταία να συμμετάσχει στο φιλόδοξο Isthmus Corridor project της πρώτης. Το εν λόγω project περιλαμβάνει υπόγειες μονάδες αποθήκευσης φυσικού αερίου καθώς και αγωγούς που συνδέουν αυτές τις μονάδες με το σύστημα διαμετακόμισης ενέργειας του Μεξικού. Παράλληλα, το εν λόγω project φιλοδοξεί να ενώσει τα λιμάνια στον Κόλπο του Μεξικού με αυτά στον Ειρηνικό Ωκεανό μέσω μιας σιδηροδρομικής γραμμής κατά μήκος της διώρυγας στην περιοχή του Tehuantepec.
Μάλιστα πρόκειται για μία από τις προτεραιότητες της μεξικανικής κυβέρνησης από την πρώτη στιγμή εκλογής του προέδρου Andrés Manuel López Obrador (AMLO) το 2018. Πρόκειται ουσιαστικά για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρόμου μεταξύ Salina Cruz (Oaxaca) και Coatzacoalcos (Veracruz) που θα μειώσει αισθητά τον χρόνο του ταξιδιού μεταξύ των λιμανιών στον Ειρηνικό και τον Ατλαντικό και θα επιτρέψει την αύξηση των εμπορευμάτων που αποστέλλονται από ακτή σε ακτή.
Μάλιστα η σιδηροδρομική αυτή γραμμή, μήκους 215 χλμ., έχει χαρακτηριστεί ως ένας πιθανός ανταγωνιστής για τη Διώρυγα του Παναμά εφόσον ολοκληρωθεί το 2021, καθώς μέσω αυτού οι νότιες ακτές του Μεξικού στον Ειρηνικό και Ατλαντικό θα προσφέρουν ταχύτερους πλόες σε προορισμούς-κλειδιά, όπως οι ΗΠΑ, η Ευρώπη και η Ασία.
Πέραν όλων των άλλων, αναμένεται και η αναβάθμιση των διυλιστηρίων στο Salina Cruz και στο Minatitlán, δυτικά του Coatzacoalcos. Κατά τον πρόεδρο López Obrador, το φιλόδοξο project θα πυροδοτήσει οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη στην περιοχή, η οποία είχε πληγεί ανεπανόρθωτα από τους βιβλικούς σεισμούς το 2017.
Η συμφωνία με τη Northern Hemisphere Logistics Inc. θα δώσει το δικαίωμα στη Mirage Energy Corp. να συμμετάσχει με ένα ποσοστό 30% στο project, προϋπολογισμού $6 δισ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ