
Η χαμηλή ζήτηση που έχει προκύψει από την ταχεία εξάπλωση του νέου κορονοϊού έχει οδηγήσει τις αεροπορικές εταιρείες ανά τον κόσμο να περιορίσουν την προσφερόμενη χωρητικότητά τους. Ένα από τα πρώτα μέτρα που λαμβάνουν είναι να μειώσουν τις πτήσεις τους με τα γιγαντιαία αεροσκάφη Airbus A380, λόγω της εξαιρετικά μεγάλης χωρητικότητάς τους.
Μέχρι στιγμής, η Emirates, η εταιρεία με τα περισσότερα Airbus A380 στον στόλο της, φαίνεται πως έχει μειώσει τον αριθμό των αεροσκαφών τύπου Α380 που χρησιμοποιείει για δρομολόγια, λόγω της μειωμένης ζήτησης και της διακοπής της αεροπορικής σύνδεσης της εταιρείας με την Κίνα. Συγκεκριμένα, υπάρχουν αναφορές για καθήλωση περισσότερων από 20 αεροσκαφών αυτού του τύπου. Το ίδιο συμβαίνει και με την κινεζική China Southern, η οποία έχει πληγεί ιδιαίτερα, με αποτέλεσμα τα δικά της αεροσκάφη να έχουν καθηλωθεί από τον Φεβρουάριο. Σε αντίστοιχες πρακτικές έχουν προχωρήσει και άλλες αεροπορικές εταιρείες, όπως οι Asiana, Malaysia και HiFly. Ωστόσο δεν έχουν υπάρξει επίσημες ανακοινώσεις σχετικά με τα μελλοντικά σχέδια των αεροπορικών εταιρειών για τη χρήση του συγκεκριμένου τύπου αεροσκάφους.
Από την άλλη πλευρά, ορισμένες μεγάλες αεροπορικές εταιρείες ανακοίνωσαν την καθήλωση ολόκληρου του Α380 στόλου τους, σε μια προσπάθεια να μειώσουν τη χωρητικότητά τους. Οι Lufthansa, Korean Air και Qantas, στο πλαίσιο των μέτρων για τη μείωση του λειτουργικού τους κόστους, «προσγείωσαν» και τα Airbus A380 αεροσκάφη που διαθέτουν.
Φυσικά, σε αυτές τις εξελίξεις σημαντικό ρόλο έχει διαδραματίσει και το υψηλό κόστος λειτουργίας του Α380, κάτι το οποίο οδήγησε στην απόφαση για διακοπή της παραγωγής του από την Airbus από το 2021 και μετά. Ταυτόχρονα, ήδη μεγάλες αεροπορικές εταιρείες έχουν προχωρήσει στη σταδιακή «συνταξιοδότηση» του A380 στόλου τους, όπως η Air France και η Singapore Airlines.
Φωτό : Andy Rain/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα καινοτόμο project ηλιακής ενέργειας εκκινεί στην Ευρώπη με την υπογραφή της TotalEnergies. Ειδικότερα, σύμφωνα με το Reuters, πρόκειται για το μεγαλύτερο τέτοιο εγχείρημα…
Τα άστρα (σχεδόν) ευθυγραμμίζονται για τα LPG carriers, καθώς η ναυλαγορά βρίσκεται σε ανοδική πορεία. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Το βλέμμα του στην αγορά των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένων φορτίων στρέφει ο κολοσσός COSCO. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied, η COSCO…
Με ασταμάτητη όρεξη συνεχίζει η Hapag-Lloyd το πλάνο επέκτασης και ανανέωσης του υπό διαχείριση στόλου της. Ειδικότερα, όπως αναφέρει πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied,…
Το διαδίκτυο συνιστά ένα αδιαμφισβήτητα αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας των ανθρώπων, με τη ναυτιλιακή βιομηχανία να μη συνιστά εξαίρεση. Το διαδίκτυο και οι εφαρμογές του διεισδύουν ενεργά στις ζωές των ανθρώπων εν πλω, επιτρέποντας την αξιοποίησή του για την ενίσχυση της ασφάλειας και σαφώς οδηγώντας τη διασύνδεση στεριάς και πλοίου σε νέα εποχή.
Οι εσωτερικές πλωτές μεταφορές και τα λιμάνια αποτελούν πυλώνα ανταγωνιστικότητας, βιωσιμότητας και ανθεκτικότητας για την ΕΕ, όπως προέκυψε και από τα ευρήματα της έκθεσης…
Την παραλαβή ενός ακόμα πλοίου κατανάλωσης εναλλακτικών καυσίμων γνωστοποίησε η Hafnia, μέσω σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 22 Μαΐου, η…
Καθώς τα «φώτα» της βιομηχανίας ενέργειας εστιάζουν ολοένα και περισσότερο στις ακτές της Γουιάνας, η χώρα της Λατινικής Αμερικής προχωρά στη λήψη μέτρων με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ