
Η χαμηλή ζήτηση που έχει προκύψει από την ταχεία εξάπλωση του νέου κορονοϊού έχει οδηγήσει τις αεροπορικές εταιρείες ανά τον κόσμο να περιορίσουν την προσφερόμενη χωρητικότητά τους. Ένα από τα πρώτα μέτρα που λαμβάνουν είναι να μειώσουν τις πτήσεις τους με τα γιγαντιαία αεροσκάφη Airbus A380, λόγω της εξαιρετικά μεγάλης χωρητικότητάς τους.
Μέχρι στιγμής, η Emirates, η εταιρεία με τα περισσότερα Airbus A380 στον στόλο της, φαίνεται πως έχει μειώσει τον αριθμό των αεροσκαφών τύπου Α380 που χρησιμοποιείει για δρομολόγια, λόγω της μειωμένης ζήτησης και της διακοπής της αεροπορικής σύνδεσης της εταιρείας με την Κίνα. Συγκεκριμένα, υπάρχουν αναφορές για καθήλωση περισσότερων από 20 αεροσκαφών αυτού του τύπου. Το ίδιο συμβαίνει και με την κινεζική China Southern, η οποία έχει πληγεί ιδιαίτερα, με αποτέλεσμα τα δικά της αεροσκάφη να έχουν καθηλωθεί από τον Φεβρουάριο. Σε αντίστοιχες πρακτικές έχουν προχωρήσει και άλλες αεροπορικές εταιρείες, όπως οι Asiana, Malaysia και HiFly. Ωστόσο δεν έχουν υπάρξει επίσημες ανακοινώσεις σχετικά με τα μελλοντικά σχέδια των αεροπορικών εταιρειών για τη χρήση του συγκεκριμένου τύπου αεροσκάφους.
Από την άλλη πλευρά, ορισμένες μεγάλες αεροπορικές εταιρείες ανακοίνωσαν την καθήλωση ολόκληρου του Α380 στόλου τους, σε μια προσπάθεια να μειώσουν τη χωρητικότητά τους. Οι Lufthansa, Korean Air και Qantas, στο πλαίσιο των μέτρων για τη μείωση του λειτουργικού τους κόστους, «προσγείωσαν» και τα Airbus A380 αεροσκάφη που διαθέτουν.
Φυσικά, σε αυτές τις εξελίξεις σημαντικό ρόλο έχει διαδραματίσει και το υψηλό κόστος λειτουργίας του Α380, κάτι το οποίο οδήγησε στην απόφαση για διακοπή της παραγωγής του από την Airbus από το 2021 και μετά. Ταυτόχρονα, ήδη μεγάλες αεροπορικές εταιρείες έχουν προχωρήσει στη σταδιακή «συνταξιοδότηση» του A380 στόλου τους, όπως η Air France και η Singapore Airlines.
Φωτό : Andy Rain/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ανθυπολοχαγός (ΠΖ) του Πολεμικού Ναυτικού έχασε σήμερα, Tρίτη 29 Απριλίου, τη ζωή του κατά την διάρκεια εκπαίδευσης στην Διοίκηση Υποβρυχίων Καταστροφών. Όπως ανακοινώθηκε από…
Τις προοπτικές της Metlen παρουσίασε σήμερα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ευάγγελος Μυτιληναίος, σε συνέντευξη στην πρωινή εκπομπή “Europe Early Edition” του…
Πιστή στη δέσμευσή της περί εκπαίδευσης υψηλής ποιότητας για το πλήρωμά της, η Capital Group, με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη ήρθε σε συμφωνία…
Οι πυροσβέστες κατάφεραν αργά χθες, Δευτέρα 28 Απριλίου, το βράδυ να θέσουν υπό έλεγχο την πυρκαγιά που μαινόταν από το Σάββατο στο κύριο λιμάνι…
Καθώς οι παραγγελίες πλοίων απομακρύνονται από τα συμβατικά ναυτιλιακά καύσιμα, η Alphaliner εξετάζει τα συστήματα πρόωσης με τα οποία είναι εξοπλισμένα τα containerships του…
Προς τη σύσταση κοινοπραξίας προχωρούν οι κολοσσοί ενέργειας Sinopec της Κίνας και Saudi Aramco της Σαουδικής Αραβίας. H συμφωνία, αξίας περίπου $4 δισ., υπεγράφη…
Το ράλι των παραγγελιών containerships φθίνει, όμως δεν σταματά, με τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία να εξασφαλίζουν παραγγελίες για την κατασκευή συνολικά 24 πλοίων τις τελευταίες…
Οι στρατιωτικές δαπάνες αυξήθηκαν ταχύτατα το περασμένο έτος, με ρυθμό της τάξεως του 9,4% έναντι του 2023 και διαμορφώθηκαν στα $2,72 τρισ. Ειδικότερα, ένα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ