
Oι τέσσερις μεγαλύτεροι ναυτιλιακοί οργανισμοί ‒συγκεκριμένα η BIMCO, η INTERCARGO, το International Chamber of Shipping (ICS) και η INTERTANKO‒ αναμένεται σύντομα να συναντηθούν με τον γ.γ. του ΙΜΟ, με κύριο θέμα συζήτησης την κατάσταση στον Κόλπο της Γουινέας μετά τα αυξημένα περιστατικά πειρατείας.
Είναι γεγονός ότι το 2019 η ασφαλής ναυσιπλοΐα στον Κόλπο της Γουινέας δέχτηκε σοβαρά πλήγματα, δεδομένου ότι το 90% των απαγωγών ναυτικών σημειώθηκαν στα χωρικά ύδατα του Κόλπου.
Στο πλαίσιο αυτό, η ναυτιλιακή βιομηχανία δείχνει να λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα προκειμένου τέτοια φαινόμενα να εκλείψουν. Μάλιστα, μετά τη συνάντηση του Round Table των BIMCO, INTERCARGO, ICS και INTERTANKO τον περασμένο Φεβρουάριο στη Ρώμη, ο Paolo D’Amico, πρόεδρος της ΙΝΤΕRTANKO, δήλωσε ότι «η ασφάλεια των πληρωμάτων αποτελεί προτεραιότητα και συνεπώς είμαστε διατεθειμένοι να εργαστούμε από κοινού με την κυβέρνηση της Νιγηρίας και τη διεθνή κοινότητα για την προστασία των πλοίων και των ναυτικών».
«Οι ναυτικοί έχουν το δικαίωμα να αισθάνονται ασφαλείς, χωρίς τον φόβο ομηρίας ή απαγωγής. Η ενίσχυση της ασφάλειας στον Κόλπο της Γουινέας θα ενισχύσει και την ευημερία στην περιοχή», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Δημήτριος Φαφαλιός, πρόεδρος της ΙΝΤΕRCARGO.
Από την πλευρά της, η κ. Sadan Kaptanoglu, πρόεδρος της BIMCO, τόνισε από τη Ρώμη ότι οι νιγηριανές επενδύσεις υπό το project Deep Blue για τη μείωση της πειρατείας είναι καλοδεχούμενες, ωστόσο ανέφερε ότι με βάση τα αυξημένα περιστατικά το 2019 και στις αρχές του 2020 βρισκόμαστε αρκετά μακριά από την επίλυση του ζητήματος.
Τέλος, ο κ. Esben Poulsson, πρόεδρος του ICS, επισήμανε ότι η ναυτιλιακή βιομηχανία είναι έτοιμη να εργαστεί από κοινού με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη για να βάλει ένα τέλος σε αυτή την «πληγή» για το ελεύθερο εμπόριο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ