
Σχεδόν ένας χρόνος έχει περάσει από την πτώση του Boeing 737 MAX της Ethiopian Airlines, του δεύτερου αεροσκάφους του συγκεκριμένου μοντέλου της Boeing που έπεσε μέσα σε διάστημα λίγων μηνών. Το συγκεκριμένο συμβάν ήταν και αυτό που είχε τελικά ως συνέπεια την καθήλωση των 737 MAX σε όλο τον κόσμο, οδηγώντας πριν από λίγους μήνες ακόμα και στη διακοπή της παραγωγής τους.
Η Boeing έχει επικεντρώσει όλες τις προσπάθειές της στην αναστροφή του αρνητικού κλίματος που έχει δημιουργηθεί γύρω από το όνομά της και στην ολοκλήρωση της πιστοποίησης ασφαλείας που πρέπει να λάβει ξανά το αεροσκάφος. Ακόμη δεν υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα, αλλά πρόσφατα η Boeing ολοκλήρωσε ένα τεστ τροχοδρόμησης, απαραίτητο για την πιστοποίηση ενός αεροσκάφους, για τη μεγαλύτερη έκδοση του μοντέλου, του 737 MAX 10. Η αμερικανική εταιρεία έχει ήδη δεχτεί 550 παραγγελίες για το συγκεκριμένο αεροσκάφος. Η παραπάνω είδηση δημιουργεί αισιοδοξία για την επαναφορά των καθηλωμένων αεροσκαφών στους αιθέρες σύντομα.
Την εμπιστοσύνη στο μοντέλο της Boeing επιθυμούν να επαναφέρουν και οι αεροπορικές εταιρείες που έχουν ήδη τα συγκεκριμένα αεροσκάφη στον στόλο τους ή θα τα έχουν στο μέλλον. Χαρακτηριστικά η Ryanair ανακοίνωσε ότι όσοι επιβάτες έχουν κλείσει αεροπορικά εισιτήρια και δεν επιθυμούν τελικά να πετάξουν με το συγκεκριμένο αεροσκάφος θα έχουν
τη δυνατότητα να ακυρώσουν την κράτησή τους χωρίς επιβάρυνση και με επιστροφή χρημάτων.
Σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις, τα Boeing 737 MAX αναμένεται να βρίσκονται στους αιθέρες μετά τον Αύγουστο του 2020. Ωστόσο, τίποτε ακόμη δεν είναι βέβαιο.
Φωτό: Gary He/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ