
Σύμφωνα με ένα νέο μνημόνιο συνεργασίας που υπογράφηκε στην Τεχεράνη, το Ιράν και η Συρία ενδυναμώνουν τη συνεργασία τους σε θέματα Liner ναυτιλίας, ναυτικής εκπαίδευσης και εκμετάλλευσης των λιμενικών εγκαταστάσεων των δύο κρατών. Με τη συνεργασία αυτή ενθαρρύνονται τόσο οι ιδιωτικές όσο και οι δημόσιες επιχειρήσεις να συμμετάσχουν για
την εξασφάλιση της επιτυχίας και τη βελτίωση της αμοιβαία επωφελούς συνεργασίας των δύο κρατών.
Το μνημόνιο εστιάζεται στην αύξηση των θαλάσσιων μεταφορών μέσω των τακτικών ναυτιλιακών γραμμών των δύο χωρών και συμφωνήθηκε ότι οι ναυτιλιακές εταιρείες των δύο χωρών θα διαπραγματευτούν για την υλοποίηση του σχεδίου και θα ανακοινώσουν σύντομα τις τελικές αποφάσεις στις αρμόδιες αρχές των δύο χωρών.
Οι ακριβείς συνθήκες συνεργασίας μεταξύ του λιμένα Ιμάμ Χομεϊνί και του λιμένα της Λατάκιας συζητούνται περαιτέρω από τις αρμόδιες αρχές, στο πλαίσιο του παρόντος μνημονίου, ενώ και οι δύο αντιπροσωπείες συμφώνησαν ότι η έβδομη σύνοδος της μεικτής επιτροπής για τους λιμένες και τη ναυτιλιακή συνεργασία θα φιλοξενηθεί από τη συριακή πλευρά κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021.
Η Τεχεράνη και η Δαμασκός έχουν συμφωνήσει να συνεργαστούν πλέον σε πολλά κοινά μέτωπα, ενώ πριν από λίγες ημέρες αξιωματούχοι και των δύο κρατών στη Δαμασκό ανακοίνωσαν μια σειρά έργων που θα υλοποιηθούν προς όφελος των πολιτών της Συρίας.
Ο Σύριος υπουργός Εμπορίου, Atef Naddaf, εξέφρασε την έντονη επιθυμία της συριακής κυβέρνησης να αναπτυχθούν στενότατες οικονομικές και εμπορικές σχέσεις μεταξύ των δύο κρατών, με τρόπο που θα συμβάλει «στην αντιμετώπιση των μονομερών, καταναγκαστικών οικονομικών μέτρων των ΗΠΑ που επιβάλλονται στα δύο έθνη», όπως δήλωσε χαρακτηριστικά.
Από την πλευρά του, ο πρώτος αντιπρόεδρος του Ιράν, Hassan Danaeifar, επιβεβαίωσε τη δέσμευση της χώρας του να υλοποιήσει τα έργα που η Συρία επιθυμεί, προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες της εσωτερικής της αγοράς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Στο 8,2% διαμορφώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Σεπτέμβριο εφέτος, έναντι 9,7% τον Σεπτέμβριο 2024 και του αναθεωρημένου προς τα πάνω 8,2%…

Τα πλοία του παγκόσμιου στόλου που υπόκεινται σε κυρώσεις εξακολουθούν να πληθύνονται με αμείωτους ρυθμούς, με τη μέση ηλικία τους μάλιστα να ξεπερνά τα…

Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Με την ενεργειακή θωράκιση της Κίνας να αποτελεί βασική προτεραιότητα του Πεκίνου, ευοίωνα διαφαίνονται τα «μηνύματα» από την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου. Σύμφωνα με…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ