
Ένας σημαντικός αριθμός ναυτιλιακών εταιρειών είναι πιθανό να αντιμετωπίσουν σημαντικές καθυστερήσεις όσον αφορά την εγκατάσταση scrubbers στα πλοία τους, εξαιτίας του κορωνοϊού, σημειώνουν κύκλοι της αγοράς.
Πιο συγκεκριμένα, υψηλόβαθμο στέλεχος της Mitsui OSK Lines σημειώνει σε διεθνή ΜΜΕ ότι πλοία παραμένουν αρκετές ημέρες σε κινεζικούς ντόκους για την εγκατάσταση scrubbers και ενώ πολλές επαρχίες της χώρας κάνουν έκκληση στα ναυπηγεία να παραταθεί ο εορτασμός του Νέου Κινεζικού Έτους κατά μία εβδομάδα, έως τις 10 Φεβρουαρίου. Αυτόματα η εξέλιξη αυτή, η οποία είναι προς τον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού, σημαίνει ότι αρκετοί εργάτες στα ναυπηγεία δεν είναι διαθέσιμοι και άρα τα πλοία θα πρέπει να περιμένουν. Αν κανείς αναλογιστεί ότι και το χρονικό διάστημα που απαιτείται προκειμένου τα πλοία να εξοπλιστούν με τα συστήματα καθαρισμού δεν είναι διόλου μικρό (μερικές περιπτώσεις έως και δύο μήνες), τότε εύλογα δικαιολογείται η νευρικότητα στους διαχειριστές πλοίων που επιλέγουν τα κινεζικά ναυπηγεία.
«Υπάρχουν ανησυχίες ότι οι εργάτες δεν θα επιστρέψουν σύντομα στα κινεζικά ναυπηγεία επισκευών, όπου πολλά πλοία βρίσκονται εν αναμονή εγκατάστασης scrubbers», ήταν τα λόγια του Takashi Maruyama, Chief Financial Officer της Mitsui OSK. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι το γεγονός αυτό θα μειώσει την προσφορά πλοίων διαθέσιμων στην αγορά.
Τέλος, και ο επικεφαλής της Kawasaki Kisen Kaisha, Yu Kurimoto, σημειώνει ότι σε πολλούς εργάτες δεν επιτρέπεται η πρόσβαση σε ναυπηγεία της Ασίας.
Φωτό: Qilai Shen/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, προχωρά στην επόμενη φάση της καμπάνιας της «All Aboard Greece», αναδεικνύοντας…
Την έναρξη της διαδικασίας για την οριοθέτηση της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης μεταξύ Ελλάδας και Λιβύης κήρυξαν ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας Γιώργος Γεραπετρίτης και…
Οι γεωπολιτικές ζυμώσεις ανά τον κόσμο, με καταλυτικό παράγοντα τη δασμολογική πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ, διαμορφώθηκαν με τρόπο τέτοιο ώστε οι εταιρείες της ναυτιλίας…
Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να αυξήσει την αξία του εμπορίου αγαθών και υπηρεσιών κατά σχεδόν 40% έως το 2040, χάρη στην αύξηση της παραγωγικότητας…
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ