
Η Τουρκία ήδη μετρά έναν μεγάλο αριθμό εργοστασίων αυτοκινήτων και είναι ένας από τους μεγαλύτερους εξαγωγείς αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Εταιρείες-κολοσσοί στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως οι Fiat-Chrysler, Ford, Renault, Toyota και Hyundai, κατασκευάζουν οχήματά τους στη γείτονα χώρα.
Πρόσφατα η χώρα παρουσίασε στην παγκόσμια κοινότητα το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα, που θα είναι σχεδιασμένο και κατασκευασμένο αποκλειστικά στην Τουρκία. Σε ένα ασταθές γεωπολιτικό περιβάλλον, ο πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν θέλησε να κάνει επίδειξη των δυνατοτήτων της οικονομίας της χώρας του, λαμβάνοντας και ο ίδιος μέρος στην παρουσίαση του αυτοκινήτου.
Το νέο ηλεκτρικό όχημα θα είναι δημιούργημα της κοινοπραξίας TOGG. Πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV με την ονομασία C-SUV, ενώ αναμένεται να κυκλοφορήσει στο μέλλον και ένα μοντέλο σεντάν. Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, το C-SUV θα διαθέτει αυτονομία μεγαλύτερη των 300 ή 500 χλμ. αναλόγως της έκδοσης, ενώ αναμένεται να έχει και αρκετούς αυτοματισμούς. Η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην τεχνολογία και στην πολυτέλεια.
Το νέο όχημα αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2022, ενώ μέχρι το 2030 θα έχουν παρουσιαστεί συνολικά πέντε μοντέλα. Η Τουρκία θα επενδύσει περίπου 3,7 δις δολάρια τα επόμενα δεκατρία χρόνια, προκειμένου να καταστεί δυνατή η παραγωγή 175.000 ηλεκτρικών οχημάτων ετησίως. Ταυτόχρονα, έως το 2022 θα γίνουν σημαντικές επενδύσεις στις υποδομές της χώρας για την υποστήριξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων, όπως σε σταθμούς φόρτισης.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ