
Η Signal Maritime Services Ltd. και η Heidmar Inc. προχώρησαν σε μία συμφωνία-ορόσημο, σύμφωνα με την οποία η πρώτη μέσω των υψηλού επιπέδου τεχνολογικών καινοτομιών που διαθέτει θα διαχειρίζεται ένα στόλο δεξαμενόπλοιων της δεύτερης.
Μάλιστα η Signal θα αναλάβει άμεσα την εμπορική διαχείριση 18 δεξαμενόπλοιων τύπου Aframax, τα οποία εντάσσονται στο Sigma Pool της Heidmar. Παράλληλα η Signal θα εργαστεί από κοινού με τη Heidmar για τη διαχείριση των LR2 πλοίων που είναι ενταγμένα στο Sigma Pool, των Suezmax που εντάσσονται στο Bluefin Pool και τα VLCC του Seawolf Pool. Όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση της Signal Maritime Services, τα πλοία αυτά στις εν λόγω κοινοπραξίες θα διατηρήσουν την υπάρχουσα δομή τους απολαμβάνοντας παράλληλα την πρόσβασή τους στις καινοτομίες της Signal.
Σημειώνεται ότι η Signal Maritime Services με έδρα την Αθήνα αποτελεί διαχείριστρια εταιρεία πλοίων επιχειρώντας να συνδυάσει τις βέλτιστες πρακτικές της ναυτιλίας με τις τεχνολογίες της νέας εποχής. Η Heidmar ιδρύθηκε το 1984, διαχειρίζεται έναν στόλο 50 δεξαμενόπλοιων συμπεριλαμβανομένων VLCC, Suezmax, Aframax/LR2 and Panamax τα οποία εντάσσονται σε κοινοπραξίες αποτελούμενες από 20 διαφορετικές ναυτιλιακές εταιρείες.
Ο κ. Ιωάννης Μαρτίνος, CEO της Signal Group, σημείωσε με αφορμή την συμφωνία ότι η ένωση δυνάμεων με τη Heidmar προσβλέπει στην παροχή καλύτερων υπηρεσιών στην αγορά και εξέφρασε την πεποίθησή του ότι οι τεχνολογίες της εταιρείας του θα οδηγήσουν σε καλύτερες επιδόσεις για όλους τους εταίρους της.
Από την πλευρά του, ο κ. Γιώργος Οικονόμου, μέτοχος της Heidmar, σχολίασε ότι η ψηφιοποίηση και οι συμμαχίες αποτελούν κυρίαρχα θέματα για την αγορά του σήμερα και αναγκαιότητα για την παροχή ανώτερης ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών. Ο ίδιος τόνισε τέλος, ότι η υψηλή τεχνολογία της Signal σε συνδυασμό με έναν μεγάλο στόλο θα παράσχουν το κατάλληλο μίγμα για ένα επιτυχημένο pool.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Επίσημη επίσκεψη στην Τήνο πραγματοποίησε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλης Κικίλιας, στο πλαίσιο της οποίας ανακοίνωσε τη δημοπράτηση ενός έργου ύψους 2,5…
Ένας δύτης έχασε τη ζωή του σήμερα, κατά τις προκαταρκτικές εργασίες για την ανέλκυση του γιοτ του Βρετανού μεγιστάνα Μάικ Λιντς, το οποίο βυθίστηκε…
Tην ενεργοποίηση δικαιωμάτων προαίρεσης για την επαναγορά καθενός από τα VLCC πλοία «Nissos Kea», «Nissos Nikouria» και «Nissos Anafi», από τον τρέχοντα χρηματοδότη πώλησης…
Σε συμφωνία για τη μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών σε Ηράκλειο και Ηγουμενίτσα κατέληξαν ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας και ο επικεφαλής του…
Στο αμερικανικό αργό στρέφει τα «πλοκάμια» της η Ινδία, αυξάνοντας σημαντικά τις εισαγωγές. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε πρόσφατη έκθεσή της η ναυλομεσιτική Braemar, οι…
Οι κλιμακούμενες εντάσεις μεταξύ Ινδίας και Πακιστάν έχουν προκαλέσει εμπορικούς τριγμούς, με τις δύο χώρες μάλιστα να έχουν προβεί και σε εφαρμογή λιμενικών περιορισμών,…
Η στενή συνεργασία Ρωσίας και Κίνας στο εμπόριο συνεχίζει να ενισχύεται, καθώς οι δύο χώρες βρίσκονται στο στάδιο των συνομιλιών αναφορικά με την κατασκευή…
Η ηλεκτρική πρόωση από συστοιχίες μπαταριών λαμβάνει κύρια θέση στη ναυτιλία, με πρόσφατο παράδειγμα το Hull 096 της Incat, το μεγαλύτερο φέριμποτ παγκοσμίως που…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ