
Η Signal Maritime Services Ltd. και η Heidmar Inc. προχώρησαν σε μία συμφωνία-ορόσημο, σύμφωνα με την οποία η πρώτη μέσω των υψηλού επιπέδου τεχνολογικών καινοτομιών που διαθέτει θα διαχειρίζεται ένα στόλο δεξαμενόπλοιων της δεύτερης.
Μάλιστα η Signal θα αναλάβει άμεσα την εμπορική διαχείριση 18 δεξαμενόπλοιων τύπου Aframax, τα οποία εντάσσονται στο Sigma Pool της Heidmar. Παράλληλα η Signal θα εργαστεί από κοινού με τη Heidmar για τη διαχείριση των LR2 πλοίων που είναι ενταγμένα στο Sigma Pool, των Suezmax που εντάσσονται στο Bluefin Pool και τα VLCC του Seawolf Pool. Όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση της Signal Maritime Services, τα πλοία αυτά στις εν λόγω κοινοπραξίες θα διατηρήσουν την υπάρχουσα δομή τους απολαμβάνοντας παράλληλα την πρόσβασή τους στις καινοτομίες της Signal.
Σημειώνεται ότι η Signal Maritime Services με έδρα την Αθήνα αποτελεί διαχείριστρια εταιρεία πλοίων επιχειρώντας να συνδυάσει τις βέλτιστες πρακτικές της ναυτιλίας με τις τεχνολογίες της νέας εποχής. Η Heidmar ιδρύθηκε το 1984, διαχειρίζεται έναν στόλο 50 δεξαμενόπλοιων συμπεριλαμβανομένων VLCC, Suezmax, Aframax/LR2 and Panamax τα οποία εντάσσονται σε κοινοπραξίες αποτελούμενες από 20 διαφορετικές ναυτιλιακές εταιρείες.
Ο κ. Ιωάννης Μαρτίνος, CEO της Signal Group, σημείωσε με αφορμή την συμφωνία ότι η ένωση δυνάμεων με τη Heidmar προσβλέπει στην παροχή καλύτερων υπηρεσιών στην αγορά και εξέφρασε την πεποίθησή του ότι οι τεχνολογίες της εταιρείας του θα οδηγήσουν σε καλύτερες επιδόσεις για όλους τους εταίρους της.
Από την πλευρά του, ο κ. Γιώργος Οικονόμου, μέτοχος της Heidmar, σχολίασε ότι η ψηφιοποίηση και οι συμμαχίες αποτελούν κυρίαρχα θέματα για την αγορά του σήμερα και αναγκαιότητα για την παροχή ανώτερης ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών. Ο ίδιος τόνισε τέλος, ότι η υψηλή τεχνολογία της Signal σε συνδυασμό με έναν μεγάλο στόλο θα παράσχουν το κατάλληλο μίγμα για ένα επιτυχημένο pool.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η δευτερογενής αγορά δεξαμενόπλοιων το 2025 εμφανίζει εξαιρετικά υψηλή κινητικότητα, τροφοδοτούμενη από τις ισχυρές αποδόσεις των ναύλων ως αποτέλεσμα της αύξησης των τονομιλίων λόγω…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Τα τελευταία στοιχεία της Υπηρεσίας Κλιματικής Αλλαγής Copernicus (C3S) της ΕΕ επιβεβαιώνουν μια ανησυχητική κανονικότητα, σύμφωνα με το Reuters. Tο 2025 αναμένεται να καταγραφεί…

Μια τεκτονική αλλαγή συντελείται στον παγκόσμιο ανταγωνισμό για την ηγεμονία στην τεχνητή νοημοσύνη, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίζεται από τα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) και τον…

Ένα ακόμα πλοίο-κόσμημα καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Fincantieri στην Ιταλία. Πρόκειται για το «Seven Seas Prestige», ένα από τα δύο πολυτελέστατα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς,…

Ο γαλλικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας, CMA CGM, σχεδιάζει την έκδοση τριετών ομολόγων για τη συγκέντρωση σημαντικών κεφαλαίων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters,…

Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ