
Η Signal Maritime Services Ltd. και η Heidmar Inc. προχώρησαν σε μία συμφωνία-ορόσημο, σύμφωνα με την οποία η πρώτη μέσω των υψηλού επιπέδου τεχνολογικών καινοτομιών που διαθέτει θα διαχειρίζεται ένα στόλο δεξαμενόπλοιων της δεύτερης.
Μάλιστα η Signal θα αναλάβει άμεσα την εμπορική διαχείριση 18 δεξαμενόπλοιων τύπου Aframax, τα οποία εντάσσονται στο Sigma Pool της Heidmar. Παράλληλα η Signal θα εργαστεί από κοινού με τη Heidmar για τη διαχείριση των LR2 πλοίων που είναι ενταγμένα στο Sigma Pool, των Suezmax που εντάσσονται στο Bluefin Pool και τα VLCC του Seawolf Pool. Όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση της Signal Maritime Services, τα πλοία αυτά στις εν λόγω κοινοπραξίες θα διατηρήσουν την υπάρχουσα δομή τους απολαμβάνοντας παράλληλα την πρόσβασή τους στις καινοτομίες της Signal.
Σημειώνεται ότι η Signal Maritime Services με έδρα την Αθήνα αποτελεί διαχείριστρια εταιρεία πλοίων επιχειρώντας να συνδυάσει τις βέλτιστες πρακτικές της ναυτιλίας με τις τεχνολογίες της νέας εποχής. Η Heidmar ιδρύθηκε το 1984, διαχειρίζεται έναν στόλο 50 δεξαμενόπλοιων συμπεριλαμβανομένων VLCC, Suezmax, Aframax/LR2 and Panamax τα οποία εντάσσονται σε κοινοπραξίες αποτελούμενες από 20 διαφορετικές ναυτιλιακές εταιρείες.
Ο κ. Ιωάννης Μαρτίνος, CEO της Signal Group, σημείωσε με αφορμή την συμφωνία ότι η ένωση δυνάμεων με τη Heidmar προσβλέπει στην παροχή καλύτερων υπηρεσιών στην αγορά και εξέφρασε την πεποίθησή του ότι οι τεχνολογίες της εταιρείας του θα οδηγήσουν σε καλύτερες επιδόσεις για όλους τους εταίρους της.
Από την πλευρά του, ο κ. Γιώργος Οικονόμου, μέτοχος της Heidmar, σχολίασε ότι η ψηφιοποίηση και οι συμμαχίες αποτελούν κυρίαρχα θέματα για την αγορά του σήμερα και αναγκαιότητα για την παροχή ανώτερης ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών. Ο ίδιος τόνισε τέλος, ότι η υψηλή τεχνολογία της Signal σε συνδυασμό με έναν μεγάλο στόλο θα παράσχουν το κατάλληλο μίγμα για ένα επιτυχημένο pool.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στην ελληνική κοινωνία στις αρχές του 2027,…
Έτοιμο να σαλπάρει στις παγωμένες θάλασσες του Αρκτικού Ωκεανού είναι το «Alexey Kosygin», το πρώτο ice-class LNG carrier ρωσικής ναυπήγησης, βάσει ανακοίνωσης της Sovcomflot.…
Άνοδο, συγκριτικά με το 2023, κατέγραψε ο αριθμός των εμπορευματοκιβωτίων που χάθηκαν στη θάλασσα πέρσι, σύμφωνα με δεδομένα από την ετήσια έκθεση του World…
Τις απευθείας πτήσεις της από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΔΑ) στην πόλη Τσενγκτού μέσω Κωνσταντινούπολης, τέσσερις φορές την εβδομάδα, ξεκίνησε η Sichuan Airlines. Η…
Υπέρτιτλος: Ραγδαία άνοδος των εισαγωγών ντίζελ της Ευρώπης και «χαμόγελα» για τα product tankers Καθώς η ζήτηση για ενέργεια στην Ευρώπη εντείνεται κατά τους…
Το μεγαλύτερο ταμείο της Νορβηγίας, το KLP, ανακοίνωσε ότι δεν θα συνεργάζεται πλέον με δύο εταιρείες που πωλούν εξοπλισμό στον ισραηλινό στρατό, καθώς αυτός…
Για δεκαετίες, ο άνθρακας ήταν ο ακρογωνιαίος λίθος των εξαγωγών εμπορευμάτων της Αυστραλίας, προτού χάσει την πρώτη θέση από το σιδηρομετάλλευμα. Πλέον, κινδυνεύει να…
Τα αποτελέσματα των επιθεωρήσεων για το 2024 και τις νέες λίστες επιδόσεων των Flag states και των αναγνωρισμένων διεθνών ναυτιλιακών οργανισμών δημοσίευσε το Paris…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ