
Σύμφωνα με ανάλυση του οίκου Drewry, το 2019 οι εκτιμώμενες εξαγωγές φυσικού αερίου από την Αμερική θα φτάσουν τους 31 εκατ. τόνους, παρουσιάζοντας ποσοστιαία ετήσια αύξηση της τάξεως του 68%.
Με την παγκόσμια προσφορά του LNG να αυξάνεται συνεχώς και τον ανταγωνισμό από Κατάρ, Μοζαμβίκη και Ρωσία να διογκώνεται, το βασικό ερώτημα που προκύπτει έχει να κάνει με τη ζήτηση.
Οι μεγάλοι εισαγωγείς, όπως η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα, έχουν σταθεροποιήσει τις εισαγωγές τους και δεν αναμένεται μεγάλη ανάπτυξη, γεγονός που αντισταθμίζεται από τη ραγδαία αύξηση των ροών προς την Κίνα, η οποία τα τελευταία χρόνια διπλασίασε τις εισαγωγές της και δείχνει ότι θα στηρίξει τη ζήτηση στην αγορά του LNG.
Μέχρι όμως την επίλυση των εμπορικών διαφορών ΗΠΑ-Κίνας, η αχανής χώρα της Άπω Ανατολής θα συνεχίσει να προμηθεύεται τις μεγαλύτερες ποσότητες LNG από Αυστραλία, Κατάρ και Ρωσία. Επί του παρόντος, κυριότερο προορισμό του αμερικανικού LNG αποτελεί η Ευρώπη.
Με τη συνεχώς αυξανόμενη παραγωγή LNG και την πιθανότητα μη τερματισμού του εμπορικού πολέμου με την Κίνα, οι ΗΠΑ πρέπει να αναζητήσουν λύσεις για τη διοχέτευση του ορυκτού τους πλούτου. Σημείο-κλειδί στην περίπτωση αυτή θα αποτελέσει η δραστηριοποίηση των ιδιωτικών εταιρειών, όπως οι Shell, BP, Chevron, Total και Petronas, στην αγορά και στη μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στη ρύθμιση της υπερπροσφοράς στην αγορά.
Φωτό: Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Μια από τις πιο κρίσιμες διπλωματικές συναντήσεις των τελευταίων μηνών για το Ουκρανικό θα πραγματοποιηθεί σήμερα το απόγευμα στο Λονδίνο παρουσία του προέδρου της…

Μια πρωτοφανή καθίζηση στις εμπορικές ροές αγροτικών προϊόντων μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας αποκαλύπτουν τα δεδομένα της AXSMarine, καταγράφοντας ιστορικό χαμηλό δεκαετίας. Ειδικότερα, για το…

Σε δίωξη κατά οκτώ ναυτιλιακών εταιρειών προέβη η Επιτροπή Ανταγωνισμού (Επιτροπή) της Νότιας Αφρικής. Οι οκτώ εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων είναι οι: Maersk South Africa…

Η πρόσφατη επιχειρησιακή επιτυχία της World Fuel Services, μέλους του ομίλου World Kinect, αναδεικνύει πώς οι προηγμένες τεχνολογίες βιοκαυσίμων μπορούν να μεταμορφώσουν το ενεργειακό…

Οι παραγγελίες bulk carriers το 2025 διαφαίνονται λιγοστές καθώς η χρονιά πλησιάζει στο τέλος της. Σύμφωνα με δεδομένα της BIMCO, το διάστημα Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2025…

Ανεξάρτητα από τον κατευνασμό των εντάσεων στην Ερυθρά Θάλασσα, η επιστροφή στην –προ δύο ετών– κανονικότητα στη Διώρυγα του Σουέζ δεν είναι υλοποιήσιμη εντός…

Μια στρατηγική σύμπραξη, που φιλοδοξεί να θέσει σε νέες βάσεις το μέλλον της αμερικανικής ναυπηγικής βιομηχανίας, προωθεί ο νοτιοκορεατικός κολοσσός HD Hyundai, σύμφωνα με…

Σε μια κίνηση δομικού ανασχηματισμού προχωρά ο κολοσσός εξόρυξης Rio Tinto, σύμφωνα με το Reuters, με τον CEO Simon Trott να παρουσιάζει ένα φιλόδοξο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ