
Η διερεύνηση θεµάτων ασφάλειας µετά από θαλάσσιο ατύχηµα ή περιστατικό, τα Port State Control, καθώς και το μέλλον στα ναυτιλιακά καύσιμα βρέθηκαν στο επίκεντρο της εκδήλωσης που διοργάνωσε η International Registries, Inc. (IRI) στη Ναυτιλιακή Λέσχη Πειραιά, παρουσία περισσότερων από 200 στελεχών της ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Σκοπός της εκδήλωσης που διοργάνωσε το νηολόγιο των Marshall Islands, ήταν η ενημέρωση της ναυτιλιακής κοινότητας για τις βέλτιστες πρακτικές στη διαχείριση των πλοίων, με σκοπό την ασφάλεια στη ναυσιπλοΐα, ενώ στην εκδήλωση συμμετείχαν ως ομιλητές, εξαιρετικά έμπειρα στελέχη της διεθνούς ναυτιλίας, με πολυετή εμπειρία στη διερεύνηση θαλασσίων ατυχημάτων.
Ο συντονιστής του πάνελ, υποναύαρχος Kevin Cook, ο οποίος εργάστηκε για 36 έτη στην αμερικανική ακτοφυλακή και εργάζεται από το 2016 στην International Registries, Inc. (IRI), καθώς και οι εισηγητές κ. Andrew D. Bowen, κ. Sean Payne, κ. Andy Sherrell και καπτ. Morgan J. Turrell, εστίασαν στην κύρια λειτουργία της διερεύνησης θεμάτων ασφάλειας µετά από θαλάσσιο ατύχημα, η οποία δεν είναι άλλη από την καταγραφή των αιτίων, προκειμένου να καταγραφούν και να αποφευχθούν στο μέλλον αντίστοιχα περιστατικά, και όχι ο καταμερισμός ευθυνών.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο κ. Brian Poskaitis, Senior Vice President, Fleet Operations και ο κ. Nick Makar, Senior Vice President, Maritime Administration/ Regulatory Affairs της International Registries, Inc. (IRI) αναφέρθηκαν στις τελευταίες εξελίξεις από τα Port State Control και το IMO 2020, ενώ απάντησαν τα ερωτήματα του έδειξε εξαιρετικό ενδιαφέρον.
Ο κ. Andrew D. Bowen, Director του National Deep Submergence Facility στο Woods Hole Oceanographic Institution και ο κ. Andy Sherrell της Ocean Infinity παρουσίασαν τις σύγχρονες τεχνολογίες και τα αυτοματοποιημένα -και μη- ρομποτικά συστήματα που πραγματοποιούν τις θαλάσσιες έρευνες στο βυθό, ενώ ο κ. Sean Payne, ο οποίος εργάζεται για την αμερικανική National Transportation Safety Board (NTSB) ήδη από το 2013, και έχει συμμετάσχει σε εκατοντάδες έρευνες διαστημάτων και ο καπτ. Morgan J. Turrell, Deputy Director του γραφείου Θαλάσσιας Ασφάλειας στην NTSB εστιάστηκαν στην ανάκτηση δεδομένων από τα λεγόμενα «μαύρα κουτιά».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η δευτερογενής αγορά δεξαμενόπλοιων το 2025 εμφανίζει εξαιρετικά υψηλή κινητικότητα, τροφοδοτούμενη από τις ισχυρές αποδόσεις των ναύλων ως αποτέλεσμα της αύξησης των τονομιλίων λόγω…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Τα τελευταία στοιχεία της Υπηρεσίας Κλιματικής Αλλαγής Copernicus (C3S) της ΕΕ επιβεβαιώνουν μια ανησυχητική κανονικότητα, σύμφωνα με το Reuters. Tο 2025 αναμένεται να καταγραφεί…

Μια τεκτονική αλλαγή συντελείται στον παγκόσμιο ανταγωνισμό για την ηγεμονία στην τεχνητή νοημοσύνη, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίζεται από τα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) και τον…

Ένα ακόμα πλοίο-κόσμημα καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Fincantieri στην Ιταλία. Πρόκειται για το «Seven Seas Prestige», ένα από τα δύο πολυτελέστατα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς,…

Ο γαλλικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας, CMA CGM, σχεδιάζει την έκδοση τριετών ομολόγων για τη συγκέντρωση σημαντικών κεφαλαίων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters,…

Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ