
Την οδό των αποθειωμένων καυσίμων ενόψει 2020 ακολουθεί η πλειονότητα των γερμανικών ναυτιλιακών εταιρειών, όπως καταδεικνύει νέα έρευνα.
Πιο συγκεκριμένα, από την έρευνα που πραγματοποίησε η Ένωση Γερμανών Πλοιοκτητών, προκύπτει ότι το 81% των ναυτιλιακών εταιρειών της Γερμανίας επιλέγουν καύσιμα με μέγιστη περιεκτικότητα σε θείο 0,5% για τα πλοία τους έναντι εναλλακτικών όπως είναι τα scrubbers. Από την άλλη, το 11% των εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα θα εξακολουθήσουν να χρησιμοποιούν καύσιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε θείο για τα πλοία τους μέσω της χρήσης scrubbers.
Επιπροσθέτως, ένα 6% θα χρησιμοποιεί καύσιμα με περιεκτικότητα σε θείο κάτω του 0,1%, καύσιμα που ήδη καταναλώνονται από πλοία στις Emission Control Areas στη Βόρεια και Βαλτική Θάλασσα. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι το 2% του γερμανικού στόλου θα χρησιμοποιεί για την κίνησή του LNG μετά το 2020.
Με αφορμή τα ευρήματα της έρευνας, ο κ. Ralf Nagel, επικεφαλής της Ένωσης Γερμανών Πλοιοκτητών, τόνισε ότι η γερμανική ναυτιλιακή βιομηχανία προετοιμάζεται για την τεράστια μετάβαση του sulphur cap, στέλνοντας σαφές μήνυμα για το τέλος του ΗSFO, κάτι το οποίο αποδεικνύει και τη συμβολή της στους μακροχρόνιους στόχους προστασίας του περιβάλλοντος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Με την ενεργειακή θωράκιση της Κίνας να αποτελεί βασική προτεραιότητα του Πεκίνου, ευοίωνα διαφαίνονται τα «μηνύματα» από την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου. Σύμφωνα με…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ