
H παραγωγή χάλυβα των 64 κυριότερων παραγωγικών χωρών παγκοσμίως μειώθηκε τον περασμένο Οκτώβριο κατά 2,8%, φτάνοντας τους 151,5 εκατ. τόνους, συγκριτικά με τον Οκτώβριο του 2018, σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης Χάλυβα.
Στην Κίνα η παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα μειώθηκε κατά 0,6% σε ετήσια βάση, αγγίζοντας τους 81,5 εκατ. τόνους, ενώ αυτή της Ιαπωνίας μειώθηκε οριακά κατά 4,6% συγκριτικά με έναν χρόνο πριν (8,2 εκατ. τόνους). Παράλληλα, η Νότια Κορέα παρήγαγε τον περασμένο Οκτώβριο 6 εκατ. τόνους χάλυβα, καταγράφοντας μείωση 3,5% σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2018, ενώ η παραγωγή χάλυβα της Ινδίας παρουσίασε επίσης καθοδική τάση 3,4%, στους 9,1 εκατ. τόνους.
Τόσο η παγκόσμια παραγωγή χάλυβα όσο και, πιο συγκεκριμένα, η παραγωγή χάλυβα της Κίνας για τα χρονικά διαστήματα μεταξύ Μαΐου-Νοεμβρίου 2018 και Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2019 παρουσιάζονται στο παρακάτω γράφημα:
Στην Ευρώπη, η ισπανική παραγωγή διαμορφώθηκε τον Οκτώβριο στους 1,2 εκατ. τόνους, μειωμένη κατά 7,6% συγκριτικά με τον αντίστοιχο μήνα το 2018, και η Ιταλία παρουσίασε μείωση στην παραγωγή της κατά 3,7%, στους 2,2 εκατ. τόνους χάλυβα. Η Γαλλία παρήγαγε 1,2 εκατ. τόνους, σημειώνοντας σημαντική μείωση της τάξεως του 10,6% σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2018, και η Γερμανία 3,3 εκατ. τόνους, μείωση κατά 6,8% σε ετήσια βάση.
Η παραγωγή χάλυβα της Τουρκίας τον Αύγουστο διαμορφώθηκε στους 2,7 εκατ. τόνους, μειωμένη κατά 15% ετησίως. Σε ό,τι αφορά την αμερικανική παραγωγή χάλυβα, αυτή εμφανίστηκε μειωμένη κατά 2%, στους 7,4 εκατ. τόνους.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η δευτερογενής αγορά δεξαμενόπλοιων το 2025 εμφανίζει εξαιρετικά υψηλή κινητικότητα, τροφοδοτούμενη από τις ισχυρές αποδόσεις των ναύλων ως αποτέλεσμα της αύξησης των τονομιλίων λόγω…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Τα τελευταία στοιχεία της Υπηρεσίας Κλιματικής Αλλαγής Copernicus (C3S) της ΕΕ επιβεβαιώνουν μια ανησυχητική κανονικότητα, σύμφωνα με το Reuters. Tο 2025 αναμένεται να καταγραφεί…

Μια τεκτονική αλλαγή συντελείται στον παγκόσμιο ανταγωνισμό για την ηγεμονία στην τεχνητή νοημοσύνη, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίζεται από τα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) και τον…

Ένα ακόμα πλοίο-κόσμημα καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Fincantieri στην Ιταλία. Πρόκειται για το «Seven Seas Prestige», ένα από τα δύο πολυτελέστατα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς,…

Ο γαλλικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας, CMA CGM, σχεδιάζει την έκδοση τριετών ομολόγων για τη συγκέντρωση σημαντικών κεφαλαίων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters,…

Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ