
Τεχνικά προβλήματα στον σχεδιασμό των αεροσκαφών Boeing 737 MAX καθώς και έλλειψη επαρκούς πληροφόρησης των πιλότων για την αντιμετώπιση τέτοιων περιστατικών φαίνεται πως οδήγησαν στο πολύνεκρο αεροπορικό δυστύχημα της Lion Air στην Ινδονησία πέρυσι τον Οκτώβριο.
Αυτά μετέφεραν Ινδονήσιοι ερευνητές του National Transportation Safety Committee στις οικογένειες των 189 θυμάτων. Μεταξύ των αιτιών της συντριβής του αεροσκάφους είναι και οι λανθασμένες εκτιμήσεις της Boeing αναφορικά με τη λειτουργία του αυτόματου συστήματος αποφυγής απώλειας στήριξης MCAS. Μάλιστα, δημοσίευμα του Bloomberg αναφέρει ότι η συντριβή αεροσκάφους Boeing 737 MAX της Ethiopian Airlines τον περασμένο Μάρτιο ενδεχομένως να σχετίζεται επίσης με το σύστημα MCAS.
Να σημειωθεί ότι το τελικό πόρισμα του National Transportation Safety Committee για τα αίτια που οδήγησαν στο αεροπορικό δυστύχημα της Lion Air αναμένεται να δημοσιοποιηθούν την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου.
Με τα αεροσκάφη της Boeing καθηλωμένα εδώ και αρκετούς μήνες, ο κατασκευαστικός κολοσσός προχώρησε σε σημαντικές διοικητικές αλλαγές, καθώς την Τρίτη 22 Οκτωβρίου καθαίρεσε τον εκτελεστικό διευθυντή στο τμήμα εμπορικών αεροσκαφών, Κέβιν Μακ Άλιστερ. Ουσιαστικά, η απομάκρυνση του κ. Μακ Άλιστερ αποτελεί την πρώτη μετά τα δύο τραγικά συμβάντα στα οποία ενεπλάκησαν αεροσκάφη της Boeing.
Υπενθυμίζεται παράλληλα ότι η Southwest Airlines, ο αερομεταφορέας που διαθέτει τα περισσότερα Boeing 737 MAX στον στόλο του από οποιαδήποτε άλλη αεροπορική εταιρεία, προειδοποίησε πρόσφατα ότι η επανέναρξη εμπορικών πτήσεων των καθηλωμένων αεροσκαφών ενδέχεται να καθυστερήσει ακόμα και μέχρι τον Μάρτιο του 2020.
Φαίνεται λοιπόν ότι το μέλλον των Boeing 737 MAX εξελίσσεται σε γρίφο για δυνατούς λύτες…
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Με το σταγονόμετρο ανακυκλώνονται containerships φέτος, καθώς, βάσει δεδομένων της BIMCO, ο εν λόγω αριθμός διαμορφώνεται στις δέκα ανακυκλώσεις μέχρι και σήμερα για το…

Οι εταιρείες Airbus, Leonardo και Thales ανακοίνωσαν την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου ότι θα συνενώσουν τις δορυφορικές και διαστημικές δραστηριότητές τους, με στόχο να δημιουργήσουν…

Η σπορά των χειμερινών σιτηρών στην Ευρώπη προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς, με κινητήριο μοχλό το ξηρότερο κλίμα και τις λιγότερες βροχοπτώσεις συγκριτικά με τα…

Με ταχύτατους ρυθμούς και γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το πρόγραμμα επέκτασης του στόλου της Royal Caribbean. Βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο όμιλος…

Υπό πίεση φαίνεται πως βρίσκονται οι πολιτείες της Δυτικής Ακτής των ΗΠΑ σε ό,τι αφορά τις προμήθειες καυσίμων, μετά την αναστάτωση που έχουν προκαλέσει…

Οι εισαγωγές σόγιας της Κίνας αντιπροσωπεύουν το 60% του παγκόσμιου εμπορίου, επισκιάζοντας όλες τις άλλες αγορές μαζί, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της ναυλομεσιτικής…

Το νησί Σαπιέντζα, στα ανοικτά της νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, και κατ’ ακρίβεια ο βυθός περιμετρικά της, αποτελεί εστία συσσώρευσης διχτυών ψαρέματος, τα οποία κανείς δεν…

Η επενδυτική εταιρεία KKR ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας της Galaxy Container Solutions, μιας πλατφόρμας μίσθωσης εμπορευματοκιβωτίων, η οποία υποστηρίζεται από κεφάλαια ύψους 500 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ