
Την Πέμπτη, 3 Οκτωβρίου 2019, η HELMEPA παρουσίασε σε εκπροσώπους του Ναυτιλιακού Τύπου στον Πειραιά, το 3ετές πρόγραμμα που υλοποιεί με την υποστήριξη του Lloyd’s Register Foundation (LRF)*, σε Ελλάδα και Κύπρο μέχρι το 2022. H συνέντευξη Τύπου φιλοξενήθηκε στο κτίριο της εταιρείας CERES.
Το πάνελ της συνέντευξης Τύπου περιελάμβανε τους Δρα Γ. Γράτσο, Πρόεδρο της HELMEPA, Θ. Σταματέλλο, South Europe Marine & Offshore Manager του Lloyd’s Register, Γ. Τσαβλίρη, Πρόεδρο της CYMEPA, και τον Δρα Στ. Περισσάκη, Διευθυντή της DYNAMARINe, εταίρους του προγράμματος. Συμμετείχε επίσης ο Μichael Kinley, CEO της Australian Maritime Safety Authority-AMSA, η οποία συνεργάζεται από το 2000 με την HELMEPA στο θέμα Ασφάλεια και θα συμβάλει με την τεχνογνωσία της στον εμπλουτισμό του προγράμματος.
Ο Γενικός Διευθυντής της HELMEPA, Δ. Μητσάτσος, περιέγραψε στους δημοσιογράφους καθώς και εκπροσώπους των κλάδων αλιείας, σκαφών αναψυχής και άλλους εμπλεκόμενους φορείς στην Ελλάδα, τον στόχο, τα εργαλεία και τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Τα εργαλεία για την επίτευξη των στόχων περιλαμβάνουν «πλατφόρμα αναφορών περιστατικών», σεμινάρια και ημερίδες σε παράκτιες πόλεις και των δύο χωρών, πρακτική εξάσκηση στον Προσομοιωτή Γέφυρας του Ναυτιλιακού Εκπαιδευτικού Κέντρου της HELMEPA, προγράμματα ηλεκτρονικής εκμάθησης και ευρεία εκστρατεία ευαισθητοποίησης σχετικά με την Ασφάλεια.
Το πάνελ απάντησε σε πληθώρα ερωτήσεων ενώ ο κ. Kinley συνεχάρη το LRF και τους εταίρους του προγράμματος για την πρωτοβουλία τους να ενισχύσουν Πνεύμα Ασφάλειας στη θάλασσα στην Ανατολική Μεσόγειο και υποσχέθηκε την υποστήριξη της AMSA στο πρόγραμμα.
Κλείνοντας την εκδήλωση, ο κ. Μητσάτσος κάλεσε τους δημοσιογράφους να γίνουν μέρος της πρωτοβουλίας σαν «Πρεσβευτές για την Ασφάλεια» στην Ελλάδα και την Κύπρο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ