
Κατά τη διάρκεια της εμπορικής έκθεσης Gastech στο Houston, ο DNV GL απένειμε στη Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. Ltd. (DSME) από τη Νότιο Κορέα, Approval in Principle (AIPs) πιστοποιητικά που αφορούν το σχεδιασμό δεξαμενών φορτίου για δύο νέα πλοία μεταφοράς αιθυλενίου, χωρητικότητας 98.000 κυβικών μέτρων. Κατά την τελετή απονομής στο περίπτερο της DSME, ο Odin Kwon, Chief Technology Officer (CTO) της DSME, παρέλαβε τα AIP πιστοποιητικά από τον Johan Petter Tutturen, Maritime’s Business Director για τα Gas Carriers του DNV GL.
«Αυτό είναι ακόμα ένα μεγάλο ορόσημο για τη μακρόχρονη συνεργασία μας με τον DNV GL, το οποίο αποδεικνύει την ικανότητα της DSME για δυναμικά και πρωτότυπα designs», δήλωσε ο Odin Kwon.
Τα AIPs παραχωρήθηκαν για το σχεδιασμό δύο type-B πρισματικών δεξαμενών φορτίου, η μία κατασκευασμένη από υψηλού μαγγανίου χάλυβα και η άλλη από χάλυβα με 5% περιεκτικότητα σε νικέλιο. Κατά τον επανέλεγχο, οι ειδικοί του DNV GL αξιολόγησαν τα συστήματα συγκράτησης του φορτίου, τους χώρους των μηχανημάτων και τη διαρρύθμιση των καταλυμάτων, καθώς επίσης και την αντοχή της μεταλλικής κατασκευής της γάστρας και την τοπική ενίσχυση στο μέσον του πλοίου. Τα συστήματα διάσωσης και πυρόσβεσης του πλοίου αποτέλεσαν ένα επίσης σημαντικό κομμάτι της αξιολόγησης. Διαπιστώθηκε ότι η γενική ιδέα του σχεδιασμού και των δύο δεξαμενών είναι σε συμφωνία τόσο με τους κανονισμούς του DNV GL όσο και με τις συμβάσεις SOLAS και IGC Code (2016 edition).
«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που καταφέραμε να χρησιμοποιήσουμε την εμπειρία μας στον τομέα των gas carriers για να υποστηρίξουμε τη DSME στην παράδοση ασφαλών, αποδοτικών και φιλικών προς το περιβάλλον design δεξαμενών, για μια νέα γενιά VLECs,» είπε ο Johan Petter Tutturen. «Αυξάνοντας την παραγωγή πετρελαίου και καυσίμων από σχιστολιθικά κοιτάσματα, περισσότερο αιθυλένιο γίνεται διαθέσιμο και ένας όλο και μεγαλύτερος αριθμός διαχειριστριών εταιρειών ενδιαφέρεται για τα καύσιμα αυτά ως φορτίο στα gas carriers. Τα πρωτοπόρα σχέδια της DSME αναμένεται να δώσουν στη βιομηχανία νέες επιλογές, καθώς απ’ ότι φαίνεται, επεκτείνει και την εν λόγω αγορά» συμπλήρωσε ο κ. Tutturen.
Φωτό: Yonhap/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ