
Απορρίφθηκε από την αρμόδια επιτροπή της Ευρωβουλής η υποψηφιότητα της Ρουμάνας Rovana Plumb για το χαρτοφυλάκιο των μεταφορών εξαιτίας υποψιών για σύγκρουση συμφερόντων.
Ο διορισμός ακόμα ενός υποψηφίου, του εκπροσώπου της Ουγγαρίας László Trócsányi (Γειτονία και Διεύρυνση), απορρίφθηκε από τα μέλη της επιτροπής του Ευρωκοινοβουλίου.
Η επιτροπή δικαστικών υποθέσεων, η οποία είναι επιφορτισμένη με την επικύρωση των υποψηφιοτήτων, αρνήθηκε να δώσει την έγκρισή της για τα δύο αυτά πρόσωπα. Η υποψηφιότητα της Plumb απορρίφθηκε κατά την πρώτη ψηφοφορία την περασμένη Πέμπτη με ψήφους 15 κατά έναντι 6 υπέρ ενώ υπήρχαν και 2 αποχές, ενώ στη δεύτερη ψηφοφορία της Δευτέρας απορρίφθηκε εκ νέου με ψήφους 13 κατά έναντι 7 υπέρ. Η Ρουμάνα πολιτικός ελέγχεται για δάνεια που έλαβε τα οποία στη συνέχεια δώρισε στο κυβερνών κόμμα της χώρας της.
Σημειώνεται ότι η ρουμανική κυβέρνηση στήριξε ανεπιφύλακτα την υποψηφιότητα Plumb, παρά τη σχετική απόρριψη από την επιτροπή του Ευρωκοινοβουλίου.
Τα μέλη της αρμόδιας επιτροπής του ευρωκοινοβουλίου «επιβεβαίωσαν ότι οι δύο επίτροποι δεν μπορούν να ασκήσουν τα καθήκοντά τους εξαιτίας υποψιών για σύγκρουση συμφερόντων, γεγονός που μπλοκάρει τον διορισμό τους».
Η χωρίς προηγούμενο κίνηση των ευρωβουλευτών προκαλεί επιπλέον πίεση στην Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, η οποία θα πρέπει να έχει σχηματίσει την ομάδα των μελών της που θα αποτελέσει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή έως την 1η Νοεμβρίου οπότε και θα αναλάβει καθήκοντα.
Το χαρτοφυλάκιο των μεταφορών παραμένει στον «αέρα», ενώ εκφράζονται αιχμές και κατά της επιλογής της φον ντερ Λάιεν για την υποψηφιότητα Plumb. Αναλυτές και ΜΚΟ εξέφραζαν το προηγούμενο διάστημα επιφυλάξεις για την Ρουμάνα πολιτικό, η οποία παρά την απόρριψη της επιτροπής δικαστικών υποθέσεων, μπορεί θεωρητικά να αναλάβει τη θέση της Επιτρόπου εφόσον ψηφίσουν θετικά οι Ευρωβουλευτές.
Φωτό: Ghement Robert/AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων α΄ τριμήνου προχώρησε πρόσφατα η εισηγμένη στον Nasdaq Star Bulk. Πιο συγκεκριμένα, τα καθαρά κέρδη της εταιρείας διαμορφώθηκαν σε…
Ο αριθμός των πλοίων κατανάλωσης μεθανόλης στον παγκόσμιο στόλο συνεχίζει να αυξάνεται με δυναμικούς ρυθμούς. Ειδικότερα, ο ιαπωνικός ναυπηγικός κολοσσός Tsuneishi παρέδωσε πρόσφατα το…
Στην επέκταση του στόλου του εστιάζει εκ νέου ο κολοσσός ενέργειας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων ADNOC. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied,…
Η spot ναυλαγορά των LNG carriers παραμένει υπό έντονη πίεση, με τους ναύλους να σημειώνουν περιορισμένες μεταβολές. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής…
Οι συνομιλίες μεταξύ Ρώσων και Ουκρανών διαπραγματευτών στην Κωνσταντινούπολη ολοκληρώθηκαν μετά από περίπου δύο ώρες, δήλωσε πηγή του τουρκικού υπουργείου Εξωτερικών. Στις συνομιλίες παρευρέθηκαν…
Η Αιθιοπία, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες οικονομίες της Αφρικής, συνεχίζει να προσελκύει το ενδιαφέρον διεθνών επενδυτών, με στόχο την ενίσχυση της οικονομικής της…
Με 623 βραβευμένες ακτές, η Ελλάδα διατηρεί την 2η θέση παγκοσμίως ανάμεσα σε 52 χώρες. Αξίζει να σημειωθεί ότι στη χώρα μας παρατηρείται σταθερή ανοδική τάση…
Άνοδο 5% κατέγραψε η χρηματοδότηση της ελληνικής ναυτιλίας το 2024, με τον όγκο των τραπεζικών δανείων να ανέρχονται σε $53,51 δισ., σύμφωνα με δεδομένα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ