
Η κινεζική πρωτοβουλία «One Belt One Road» αναμένεται να επηρεάσει τα αφρικανικά κράτη δίνοντας ώθηση στην ανάπτυξη τους κατά τις επόμενες δεκαετίες, σύμφωνα με αξιωματούχο του ερευνητικού ινστιτούτου και think tank «Dialogue of Civilizations»
Ο Andrei Filippov σε συνέντευξη του στο ρωσικό TASS δήλωσε ότι «χωρίς αμφιβολία η επέκταση του BRI στην Αφρική θα έχει θετικό αντίκτυπο στην ήπειρο και στις αναπτυσσόμενες χώρες του νοτίου ημισφαιρίου οι οποίες αντιμετωπίζουν ουσιαστική έλλειψη στις υποδομές.
Προβλέψεις αναφέρουν ότι ο πληθυσμός της Αφρικής το 2050 θα φτάσει τα 2,6 δις. Ωστόσο, ακόμα και τότε αρκετές χώρες θα πάσχουν από σοβαρές ελλείψεις σε υποδομές, ενώ μεγάλο μέρους του πληθυσμού δεν έχει πρόσβαση σε καθαρό νερό και ηλεκτρισμό.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Αναπτυξιακής Τράπεζας της Αφρικής οι αναγκαίες επενδύσεις στην ήπειρο ανέρχονται σε $130 έως $170 δις ετησίως, ενώ στην πράξη οι επενδυτικές κινήσεις που υλοποιούνται κυμαίνονται μεταξύ $68 και $108 δις, γεγονός που υποδηλώνει το έλλειμμα κεφαλαιακών αναγκών.
Ο Ρώσος ερευνητής καταλήγει ότι «η πρωτοβουλία BRI προωθεί την εθελοντική συνεργασία των χωρών που συμμετέχουν, ενώ η συμμετοχή των χωρών δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη σημαντικές πολιτικές δεσμεύσεις, αλλά μόνο στις διαδικασίες υλοποίησης».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ