
Η Ναυτιλιακή Αρχή των Νήσων Μάρσαλ, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, έγινε αποδέκτης πρόσφατα μίας έκθεσης, η οποία παρουσιάζει τις συνθήκες κάτω από τις οποίες κατά την είσοδο ναυτικών σε κλειστό χώρο πλοίου σημαίας Marshall Islands έλαβε χώρα δυστύχημα.
Λαμβάνοντας υπ’ όψιν ότι το συγκεκριμένο δυστύχημα είχε ως τραγικό απολογισμό τον θάνατο δύο ναυτικών και των τραυματισμό άλλων δύο, καθώς και ότι για παρόμοια αίτια (είσοδος ναυτικών σε κλειστούς χώρους) τέσσερις ακόμα ναυτικοί έχασαν την ζωή τους κατά την διάρκεια του 2018 σε τρία πλοία σημαίας Marshall, η Ναυτιλιακή Αρχή των Νήσων Μάρσαλ επισημαίνει τους σοβαρούς κινδύνους, οι οποίοι συνδέονται με την είσοδο σε κλειστούς χώρους πλοίου χωρίς την προηγούμενη λήψη των απαραίτητων μέτρων ασφαλείας.
Η Ναυτιλιακή Αρχή των Νήσων Μάρσαλ εντοπίζει μεταξύ των παραπάνω περιστατικών ορισμένες ομοιότητες, όπως την έλλειψη γνώσης από τα μέλη του πληρώματος αναφορικά με τους πιθανούς κινδύνους από την είσοδο σε κλειστούς χώρους χωρίς την λήψη των απαραίτητων μέτρων ασφαλείας, την αδυναμία διασφάλισης από τους αξιωματικούς του πλοίου ότι τηρούνται σωστά οι διαδικασίες εισόδου σε κλειστούς χώρους πριν την είσοδο κατώτερων μελών του πληρώματος και, επίσης, ότι πολλές φορές ο πλοίαρχος ενός πλοίου δεν είναι ενήμερος ότι κάποιο μέλος του πληρώματος πρόκειται να εισέλθει σε αντίστοιχους χώρους.
Με αυτά τα δεδομένα, όπως αναφέρει και η Ναυτιλιακή Αρχή των Νήσων Μάρσαλ, η ασφαλής είσοδος σε κλειστούς χώρους έχει τεθεί στο επίκεντρο της ναυτιλιακής βιομηχανίας, μέσα από την πραγματοποίηση εκπαιδεύσεων για την ενημέρωση των πληρωμάτων για τους κινδύνους εισόδου σε κλειστούς χώρους και την αναγκαιότητα λήψης και τήρησης όλων των απαιτούμενων μέτρων ασφαλείας.
Η Ναυτιλιακή Αρχή των Νήσων Μάρσαλ έχει εκδώσει ορισμένες οδηγίες, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα παραπάνω, για πλοία που φέρουν σημαία Marshall Islands.
Φωτό: Skeeze/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Η τεχνολογία τηλεχειρισμού και τεχνητής νοημοσύνης κάνει ένα αποφασιστικό άλμα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, καθώς η ADNOC Logistics & Services (ADNOC L&S) παρουσιάζει τα…

Η νέα γενιά δίχρονων κινητήρων αμμωνίας ME-LGIA της Everllence αποτελεί ένα τεχνολογικό άλμα για τη ναυτική πρόωση, συνδυάζοντας την αρχή Diesel με εξελιγμένη τεχνολογία…

Ο αντιστράτηγος Ιωάννης Μπούρας, γενικός διευθυντής της Γενικής Διεύθυνσης Αμυντικών Εξοπλισμών και Επενδύσεων (ΓΔΑΕΕ), και ο Pierre Éric Pommellet, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Naval Group,…

Υπεγράφη η δήλωση προθέσεων μεταξύ της ΔΕΠΑ Εμπορίας και της Naftogaz για την προμήθεια αμερικανικού LNG στην Ουκρανία ήδη από τον Δεκέμβριο του 2025…

Ένα σημαντικό ορόσημο έλαβε χώρα για τη μεγάλη επένδυση στην αποθήκευση CO2 στον Πρίνο, καθώς με την Α. Π.: ΥΠΕΝ/ΔΙΠΑ/97416/6779 απόφαση του Υπουργείου Περιβάλλοντος…

Η Γαλλία υπέγραψε το Jeddah Amendment to the Djibouti Code of Conduct (DCoC-JA), μια περιφερειακή πρωτοβουλία για την καταπολέμηση της πειρατείας, των ένοπλων ληστειών…

Σημαντικές οικονομικές επιβαρύνσεις αντιμετωπίζουν πλέον οι πλοιοκτήτες που δραστηριοποιούνται σε λιμάνια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς το λειτουργικό τους κόστος αυξάνεται αισθητά σε σχέση με…

Οι δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης επιβραδύνονται, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του ΟΟΣΑ (Climate Action Monitor 2025), η οποία καταγράφει την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ