
Η Ναυτιλιακή Αρχή των Νήσων Μάρσαλ, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, έγινε αποδέκτης πρόσφατα μίας έκθεσης, η οποία παρουσιάζει τις συνθήκες κάτω από τις οποίες κατά την είσοδο ναυτικών σε κλειστό χώρο πλοίου σημαίας Marshall Islands έλαβε χώρα δυστύχημα.
Λαμβάνοντας υπ’ όψιν ότι το συγκεκριμένο δυστύχημα είχε ως τραγικό απολογισμό τον θάνατο δύο ναυτικών και των τραυματισμό άλλων δύο, καθώς και ότι για παρόμοια αίτια (είσοδος ναυτικών σε κλειστούς χώρους) τέσσερις ακόμα ναυτικοί έχασαν την ζωή τους κατά την διάρκεια του 2018 σε τρία πλοία σημαίας Marshall, η Ναυτιλιακή Αρχή των Νήσων Μάρσαλ επισημαίνει τους σοβαρούς κινδύνους, οι οποίοι συνδέονται με την είσοδο σε κλειστούς χώρους πλοίου χωρίς την προηγούμενη λήψη των απαραίτητων μέτρων ασφαλείας.
Η Ναυτιλιακή Αρχή των Νήσων Μάρσαλ εντοπίζει μεταξύ των παραπάνω περιστατικών ορισμένες ομοιότητες, όπως την έλλειψη γνώσης από τα μέλη του πληρώματος αναφορικά με τους πιθανούς κινδύνους από την είσοδο σε κλειστούς χώρους χωρίς την λήψη των απαραίτητων μέτρων ασφαλείας, την αδυναμία διασφάλισης από τους αξιωματικούς του πλοίου ότι τηρούνται σωστά οι διαδικασίες εισόδου σε κλειστούς χώρους πριν την είσοδο κατώτερων μελών του πληρώματος και, επίσης, ότι πολλές φορές ο πλοίαρχος ενός πλοίου δεν είναι ενήμερος ότι κάποιο μέλος του πληρώματος πρόκειται να εισέλθει σε αντίστοιχους χώρους.
Με αυτά τα δεδομένα, όπως αναφέρει και η Ναυτιλιακή Αρχή των Νήσων Μάρσαλ, η ασφαλής είσοδος σε κλειστούς χώρους έχει τεθεί στο επίκεντρο της ναυτιλιακής βιομηχανίας, μέσα από την πραγματοποίηση εκπαιδεύσεων για την ενημέρωση των πληρωμάτων για τους κινδύνους εισόδου σε κλειστούς χώρους και την αναγκαιότητα λήψης και τήρησης όλων των απαιτούμενων μέτρων ασφαλείας.
Η Ναυτιλιακή Αρχή των Νήσων Μάρσαλ έχει εκδώσει ορισμένες οδηγίες, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα παραπάνω, για πλοία που φέρουν σημαία Marshall Islands.
Φωτό: Skeeze/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…

Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…

Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…

Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…

Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…

Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…

Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…

Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ