
Ο Όμιλος Grimaldi δημοσίευσε την Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2018, περιγράφοντας τις οικονομικές, περιβαλλοντικές και κοινωνικές επιδόσεις του.
Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου ξεπέρασε 3 δις ευρώ, με τα ενοποιημένα κέρδη να φτάνουν τα 212 εκατ. ευρώ. Όσον αφορά τα κόστη λειτουργίας και διάθεσης, αυτά διοχετεύτηκαν κατά 2,1 δις ευρώ σε προμηθευτές, 400 εκατ. ευρώ σε μισθολογικά κόστη, 51 εκατ. ευρώ σε χρηματοοικονομικούς οργανισμούς και 19 εκατ. ευρώ σε φόρους κτλ. Οι αποσβέσεις ανήλθαν σε 279 εκατ. ευρώ.
Ο στόλος που διαχειρίζεται ο όμιλος Grimaldi ανήλθε στο τέλος του 2018 σε 130 πλοία, εκ των οποίων τα 116 βρίσκονται στην κυριότητα της διαχειρίστριας, με μέσο όρο ηλικίας τα 13 έτη, σημαντικά μικρότερος σε σχέση με την υπόλοιπη αγορά. Το βιβλίο παραγγελιών αριθμεί 18 πλοία, τα οποία ναυπηγούνται σε κινεζικά ναυπηγεία, 12 εκ των οποίων ανήκουν στην κατηγορία των υβριδικών ro-ro «Grimaldi Green 5th Generation» (GG5G), με το συνολικό κόστος των παραγγελιών να ξεπερνά το 1 δις δολάρια.
Τα πλοία GG5G θα αποτελέσουν τα πρώτα υβριδικά πλοία αυτής της κατηγορίας, τα οποία θα χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα εν πλω και ηλεκτρική ενέργεια κατά την παραμονή τους σε λιμάνια, προκειμένου να επιτυγχάνουν την μηδενική εκπομπή αερίων.
Φωτό: Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ