
Σημαντικά κέρδη παρουσίασε η ιταλική Fincantieri ανακοινώνοντας τα εξαμηνιαία οικονομικά της αποτελέσματα.
Πιο συγκεκριμένα, ο ιταλικός ναυπηγικός όμιλος κατέγραψε έσοδα 2,837 δις ευρώ, αυξημένα κατά 12% σε σχέση με το Α΄ εξάμηνο του 2018, ενώ τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) εμφάνισαν και αυτά άνοδο κατά 17%, φτάνοντας τα 215 εκατ. ευρώ.
Οι παραγγελίες ναυπήγησης έφτασαν σε επίπεδα ρεκόρ σε εξαμηνιαία βάση, αγγίζοντας τα 6,6 δις ευρώ, με την εταιρεία να υπογράφει συμβόλαια κατασκευής 15 πλοίων. Από τις προαναφερθείσες παραγγελίες οι 11 αφορούν σε ναυπήγηση κρουαζιεροπλοίων από πέντε διαφορετικές εταιρείες (Oceania, Regent Seven Seas, Viking, MSC, Princess), ενώ μία εκ των παραγγελιών αφορά σε ναυπήγηση πλοίου του αμερικανικού πολεμικού ναυτικού.
Οι συνολικές παραγγελίες της εταιρείας αγγίζουν σε αξία τα 33,1 δις δολάρια και αφορούν σε ναυπήγηση 108 πλοίων, εκ των οποίων τα 98 αναμένεται να παραδοθούν έως το 2027. Σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, ο αριθμός των νέων παραγγελιών εμφανίζεται αυξημένος κατά 34%.
Οι παραδόσεις νέων πλοίων για το Α΄ εξάμηνο του 2019 ανήλθαν σε 15 πλοία, εκ των οποίων 5 κρουαζιερόπλοια και 2 πλοία για λογαριασμό του ιταλικού πολεμικού ναυτικού, στο πλαίσιο συμφωνίας ανανέωσης του ιταλικού πολεμικού στόλου.
Με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων ο Διευθύνων Σύμβουλος της Fincantieri, Giuseppe Bono, εξέφρασε την ικανοποίησή του εστιαζόμενος στο γεγονός ότι «το πρώτο εξάμηνο του 2019 ήταν το έβδομο συνεχόμενο εξάμηνο ανάπτυξης για την εταιρεία, με τις παραγγελίες να μην έχουν προηγούμενο». Ο ίδιος αναφέρθηκε, επίσης, στην ανάγκη «για μεγαλύτερο βαθμό προστασίας του περιβάλλοντος και της παγκόσμιας κληρονομιάς προκειμένου να προστατέψουμε τόσο εμάς όσο και τις μελλοντικές γενιές».
Φωτό: www.fincantieri.com/en
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ