
Την ώρα που δύο από τα μεγαλύτερα ναυπηγεία της Ν. Κορέας ετοιμάζονται να συγχωνευτούν, μία σειρά από συγχωνεύσεις μεταξύ κινεζικών ναυπηγείων βρίσκεται στα σκαριά, γεγονός που αναμένεται ότι θα επιφέρει σημαντικές αλλαγές στην παγκόσμια ναυπηγική σκηνή.
Μπορεί η συγχώνευση των νοτιοκορεατικών ναυπηγείων Hyundai Heavy Industries και Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering να οδηγήσει στον μεγαλύτερο ναυπηγικό όμιλο του κόσμου, ωστόσο, η Κίνα παραμονεύει ανακοινώνοντας πρόσφατα ότι έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για την συγχώνευση των μεγαλύτερών της ναυπηγείων, China CSSC Holdings Ltd. (CSSC) και China Shipbuilding Industry Corp. (CSIC).
Επιπλέον, προς συγχώνευση φαίνεται ότι οδηγούνται και μεσαίου μεγέθους κινεζικά ναυπηγεία, γεγονός που συνιστά «απειλή» για την πορεία των νοτιοκορεατικών που είναι και οι κύριοι ανταγωνιστές τους.
Τα μεσαίου μεγέθους νοτιοκορεατικά ναυπηγεία εκφράζουν έντονη ανησυχία για την επιβίωσή τους τα επόμενα χρόνια, καθώς υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να χάσουν παραγγελίες για δεξαμενόπλοια από κινεζικά ναυπηγεία, όπως έχει γίνει και με τα bulk carriers, καθώς τα ναυπηγεία της Κίνας προσφέρουν ελκυστικότερες τιμές ναυπήγησης.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι σημαντικές προκλήσεις που όμως μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρίες για το ναυτιλιακό κλάδο, αναδείχθηκαν σε πάνελ ομιλητών στο περιθώριο του 27ου Marine Money…
Η METLEN, σε συνεργασία με τις πολυεθνικές Shell και TotalEnergies, κέρδισαν τον διαγωνισμό για την προμήθεια υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Βουλγαρία κατά το επόμενο…
Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το 98ο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Propeller Club, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία και φιλοξενήθηκε στην όμορφη πόλη της Λυών από…
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Μετά από ένα δρομολόγιο διάρκειας 20 ημερών, το πρώτο πλοίο της γραμμής τακτικής μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, μέσω του Αρκτικού Ωκεανού, προσέγγισε…
Η CMA CGM εξήγγειλε ότι υπέγραψε επιστολή προθέσεων για την κατασκευή έξι containerships διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και LNG, στο ναυπηγείο Cochin Shipyard Limited (CSL)…
Καταιγιστικές είναι οι πρόσφατες εξελίξεις στη ναυλαγορά των VLCCs, καθώς ένα «κοκτέιλ» παραγόντων θέτει εκ νέου τους ναύλους σε ανοδική τροχιά. Συγκεκριμένα, τα VLCCs…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ