
Η επικείμενη συγχώνευση της Hyundai Heavy Industries (HHI) με την Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) έχει προκαλέσει την έντονη αντίδραση των εργατών της HHI, με τους τελευταίους να υποστηρίζουν ότι θα οδηγήσει σε μαζικές απολύσεις.
Τον περασμένο Μάρτιο η HHI ήρθε σε συμφωνία με την κρατική Korea Development Bank προκειμένου να εξαγοράσει έναντι $1,6 δις το πακέτο μετοχών που διαθέτει η δεύτερη στην DSME, της τάξης του 55,7%.
Έκτοτε τα σωματεία εργαζομένων σε HHI και DSME έχουν προχωρήσει κατά καιρούς σε απεργιακές κινητοποιήσεις προκειμένου να εμποδίσουν την πραγματοποίηση της συγχώνευσης, η οποία θα οδηγήσει στην δημιουργία του μεγαλύτερου ναυπηγικού ομίλου του κόσμου, με μερίδιο της τάξης του 20% στην παγκόσμια ναυπηγική αγορά.
Νέο κύμα απεργιών έχουν εξαγγειλεί τις προσεχείς ημέρες οι εργαζόμενοι της HHI, εκφράζοντας την αντίθεσή τους στην επικείμενη συγχώνευση, ενώ εκπρόσωποι των δύο ναυπηγείων τονίζουν ότι οι συνθήκες στην παγκόσμια ναυπηγική βιομηχανία έχουν βελτιωθεί καθιστώντας την παρούσα περίοδο ιδανική για να προχωρήσουν στο επόμενο βήμα.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι σημαντικές προκλήσεις που όμως μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρίες για το ναυτιλιακό κλάδο, αναδείχθηκαν σε πάνελ ομιλητών στο περιθώριο του 27ου Marine Money…
Η METLEN, σε συνεργασία με τις πολυεθνικές Shell και TotalEnergies, κέρδισαν τον διαγωνισμό για την προμήθεια υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Βουλγαρία κατά το επόμενο…
Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το 98ο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Propeller Club, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία και φιλοξενήθηκε στην όμορφη πόλη της Λυών από…
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Μετά από ένα δρομολόγιο διάρκειας 20 ημερών, το πρώτο πλοίο της γραμμής τακτικής μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, μέσω του Αρκτικού Ωκεανού, προσέγγισε…
Η CMA CGM εξήγγειλε ότι υπέγραψε επιστολή προθέσεων για την κατασκευή έξι containerships διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και LNG, στο ναυπηγείο Cochin Shipyard Limited (CSL)…
Καταιγιστικές είναι οι πρόσφατες εξελίξεις στη ναυλαγορά των VLCCs, καθώς ένα «κοκτέιλ» παραγόντων θέτει εκ νέου τους ναύλους σε ανοδική τροχιά. Συγκεκριμένα, τα VLCCs…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ