
Η συνεχής ξηρασία καθώς και τα χαμηλά επίπεδα βροχοπτώσεων ώθησαν την Αρχή της Διώρυγας του Παναμά να ανακοινώσει για έκτη φορά εντός του τρέχοντος έτους ένα νέο όριο για το βύθισμα των πλοίων εκείνων που διέρχονται από τα φράγματα της διώρυγας για Neopanamaxes.
Το νέο όριο αφορά μέγιστο επιτρεπόμενο βύθισμα έως και 13,11 μ., το οποίο πρόκειται να τεθεί σε ισχύ από τις 28 Μαΐου 2019.
Το προηγούμενο όριο αφορούσε τα 13,41 μ. και είχε τεθεί σε ισχύ από τις 30 Απριλίου 2019.
Στις αρχές του Ιανουαρίου 2019 η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά είχε ανακοινώσει ως μέγιστο επιτρεπόμενο όριο βυθίσματος τα 14,94 μ. για όσα πλοία διέσχιζαν την Διώρυγα, με το όριο εκείνο να τίθεται σε ισχύ στις 11 Φεβρουαρίου. Επιπλέον στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου είχε ανακοινωθεί από την Αρχή ένα νέο όριο βυθίσματος της τάξης των 14,63 μ., με ισχύ από τις 27 Φεβρουαρίου, ενώ στα μέσα του περασμένου Φεβρουαρίου ανακοινώθηκε ως νέο μέγιστο επιτρεπόμενο βύθισμα τα 14,33 μ.
Αναφορικά με τα πλοία που διασχίζουν τις δεξαμενές της διώρυγας για Panamaxes, το όριο τίθεται στα 11,73 μ.
Η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά επεσήμανε ότι μετά τις 28 Μαΐου η διέλευση άπό την διώρυγα των πλοίων εκείνων με βύθισμα μεγαλύτερο από το μέγιστο επιτρεπόμενο θα εξαρτάται από την στάθμη των υδάτων στην λίμνη Gatun. Εφόσον η στάθμη των υδάτων είναι χαμηλή τότε τα πλοία θα υποχρεώνονται να εκφορτώσουν φορτίο ή να τροποποιήσουν τη διαγωγή τους.
Φωτό: pancanal.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι υδρογονάνθρακες θα συνεχίσουν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της παραγωγής ενέργειας σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και μετά το 2025. Αυτό είναι το βασικό εύρημα…
Η Σανάε Τακαΐτσι, μια συντηρητική πολιτικός με εθνικιστικές απόψεις, επικεφαλής του κυβερνώντος ιαπωνικού Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος, κέρδισε σήμερα, Τρίτη 21 Οκτωβρίου, την ψήφο της…
Για πρώτη φορά μετά τον Νοέμβριο του 2018, η Κίνα δεν εισήγαγε κανένα φορτίο σόγιας από τις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, την ίδια ώρα που…
Με την αβεβαιότητα να αποτελεί το νέο status quo του διεθνούς εμπορίου και της παγκόσμιας ναυτιλίας, η δραστηριότητα των πλοιοκτητών στη δευτερογενή αγορά bulk…
Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, πρόσφατη έκθεση του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας (IEA) σκιαγραφεί τις τελευταίες τάσεις στην παγκόσμια αγορά πετρελαίου. Ειδικότερα, σύμφωνα…
Νέες αναταράξεις προμηνύονται για τις εισαγωγές αργού και τα διυλιστήρια της Κίνας, μετά την επιβολή αμερικανικών κυρώσεων σε έναν από τους πιο κρίσιμους τερματικούς…
Η ναυτιλιακή βιομηχανία αποτελεί κατεξοχήν μια από τις πιο δυναμικές βιομηχανίες, με τις εξελίξεις που διαδραματίζονται στο εξωτερικό της περιβάλλον να επηρεάζουν άμεσα τη…
Η Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσω του διπλωματικού σώματός της, της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Εξωτερικής Δράσης (ΕΥΕΔ), καλεί τα κράτη-μέλη να υποστηρίξουν μια δήλωση που θα επιτρέπει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ