
Η καθήλωση στο έδαφος των αεροσκαφών 737 ΜΑΧ της Boeing τον περασμένο Μάρτιο φαίνεται ότι επιφέρει σημαντικό πλήγμα στα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας και μεταδίδουν τα διεθνή μέσα, από την παύση των πτήσεων των αεροσκαφών 737 ΜΑΧ, που ήλθε ως αποτέλεσμα της συντριβής των αεροσκαφών της Lion Air και της Ethiopian Airlines, ηBoeing υπολογίζεται ότι επιβαρύνεται με ποσό της τάξης άνω του $1 δις.
Συγκεκριμένα, τα συνολικά έσοδα της εταιρείας κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους ανήλθαν σε $22,9 δις από $23,8 δις το 2018, ενώ τα έσοδα από τον τομέα των εμπορικών αεροσκαφών διαμορφώθηκαν στα $11,8 δις από τα $12,9 δις το α’ τρίμηνο του περασμένου έτους.
Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του έτους ο Dennis Muilenburg, πρόεδρος και CEO της Boeing, αφού εξέφρασε την «μεγάλη θλίψη της εταιρείας για τις οικογένειες» των θυμάτων, σημειώνοντας ότι πρώτη προτεραιότητα τηςBoeing είναι η επαναφορά στους αιθέρες και στο πτητικό έργο των 737 ΜΑΧ. «Εργαζόμαστε στενά με όλες τις παγκόσμιες ρυθμιστικές αρχές και τις αεροπορικές εταιρείες-εταίρους μας για την διεξοδική δοκιμή του λογισμικού των αεροσκαφών και την ολοκλήρωση ενός ενδυναμωμένου πακέτου κατάρτισης και εκπαίδευσης».
Ωστόσο, παρά την παύση ή και ακύρωση παραγγελιών για αεροσκάφη 737 ΜΑΧ, το βιβλίο παραγγελιών της Boeing παραμένει «υγιές», όπως αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση των αποτελεσμάτων τριμήνου, με ένα σύνολο 5.600 αεροσκαφών αξίας $399 δις.
Φωτό: boeing.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η CMA CGM, πέρα από την επέκταση του στόλου της, ενισχύει την παρουσία της και στον κυβερνοχώρο. Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία μέσω…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ