
Η καθήλωση στο έδαφος των αεροσκαφών 737 ΜΑΧ της Boeing τον περασμένο Μάρτιο φαίνεται ότι επιφέρει σημαντικό πλήγμα στα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας και μεταδίδουν τα διεθνή μέσα, από την παύση των πτήσεων των αεροσκαφών 737 ΜΑΧ, που ήλθε ως αποτέλεσμα της συντριβής των αεροσκαφών της Lion Air και της Ethiopian Airlines, ηBoeing υπολογίζεται ότι επιβαρύνεται με ποσό της τάξης άνω του $1 δις.
Συγκεκριμένα, τα συνολικά έσοδα της εταιρείας κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους ανήλθαν σε $22,9 δις από $23,8 δις το 2018, ενώ τα έσοδα από τον τομέα των εμπορικών αεροσκαφών διαμορφώθηκαν στα $11,8 δις από τα $12,9 δις το α’ τρίμηνο του περασμένου έτους.
Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του έτους ο Dennis Muilenburg, πρόεδρος και CEO της Boeing, αφού εξέφρασε την «μεγάλη θλίψη της εταιρείας για τις οικογένειες» των θυμάτων, σημειώνοντας ότι πρώτη προτεραιότητα τηςBoeing είναι η επαναφορά στους αιθέρες και στο πτητικό έργο των 737 ΜΑΧ. «Εργαζόμαστε στενά με όλες τις παγκόσμιες ρυθμιστικές αρχές και τις αεροπορικές εταιρείες-εταίρους μας για την διεξοδική δοκιμή του λογισμικού των αεροσκαφών και την ολοκλήρωση ενός ενδυναμωμένου πακέτου κατάρτισης και εκπαίδευσης».
Ωστόσο, παρά την παύση ή και ακύρωση παραγγελιών για αεροσκάφη 737 ΜΑΧ, το βιβλίο παραγγελιών της Boeing παραμένει «υγιές», όπως αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση των αποτελεσμάτων τριμήνου, με ένα σύνολο 5.600 αεροσκαφών αξίας $399 δις.
Φωτό: boeing.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Αισθητά είναι ήδη τα «απόνερα» των εμπορικών τριβών μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, καθώς οι liner κολοσσοί βλέπουν ήδη τις αποστολές…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Απριλίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…
Τις τροποποιήσεις της MLC που ενέκρινε πρόσφατα ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO), αναγνωρίζοντας επισήμως πλέον τους ναυτικούς ως key workers, χαιρετίζει η INTERCARGO. Σύμφωνα…
Συνέχεια στο μπαράζ διεθνών συνεργειών με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας έδωσαν πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο και η ιταλική εταιρεία ενέργειας Eni. Ειδικότερα,…
Σε αναθεώρηση του ASBATANKVOY, του ειδικού ναυλοσυμφώνου για τις ναυλώσεις δεξαμενόπλοιων, προχώρησαν BIMCO και Association of Ship Brokers & Agents (USA) Inc. (ASBA). Η…
Η τεχνολογία μεταφοράς υγρού υδρογόνου βρίσκεται στο επίκεντρο νέας διεθνούς συνεργασίας μεταξύ του Lloyd’s Register (LR) και του Εθνικού Πανεπιστημίου του Πουσάν (PNU) στη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ