
Διακινώντας σε ετήσια βάση 12 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια με τα 227 πλοία της, ηHapag-Lloyd έχει θέσει στόχο να περιορίσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των μονάδων του στόλου της.
Συγκεκριμένα, ο στόχος που έχει τεθεί είναι έως το 2020 να περιοριστεί η κατανάλωση καυσίμων στα πλοία του στόλου μίας εκ των μεγαλυτέρων εταιρειών δια θαλάσσης διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων αλλά και η μείωση κατά 20% των εκπομπών αερίων ρύπων.
Ως προς την πρόκληση του Sulphur Cap 2020 ο Jörg Erdmann, Senior Director Sustainability Management, τόνισε ότι η Hapag-Lloyd κρίνει ως ιδιαίτερα σημαντικό τον κανονισμό του ΙΜΟ στην προσπάθεια περιορισμού έκλυσης αερίων ρύπων, «μολονότι η χρήση καυσίμων περιορισμένης περιεκτικότητας σε θείο συνεπάγεται σημαντικά κόστη».
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, τα πλοία του στόλου της θα είναι έτοιμα από την 1.1.2020 να κάνουν χρήση των νέων χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο (0,5%) ναυτιλιακών καυσίμων, ενώ στόχος της Hapag-Lloyd είναι ένα μεγάλης μεταφορικής ικανότητας πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από τον στόλο της να κινείται με υγροποιημένο φυσικό αέριο.
Φωτό: Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…

Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…

«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…

Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…

Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…

Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…

Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ