
Τα ιταλικά ναυπηγεία Fincantieri υπέγραψαν πρόσφατα συμφωνία με την Princess Cruises, θυγατρική του ομίλου Carnival Corporation, για τη ναυπήγηση δύο κρουαζιερόπλοιων τελευταίας γενιάς, χωρητικότητας 175.000 τόνων, έκαστο.
Τα δύο κρουαζιερόπλοια εκτιμάται ότι θα είναι τα μεγαλύτερα σε χωρητικότητα που έχουν ναυπηγηθεί έως σήμερα στην Ιταλία, ενώ η παράδοσή τους αναμένεται ότι θα πραγματοποιηθεί το 2023 και το 2025, αντίστοιχα.
Τα νέα κρουαζιερόπλοια της Princess Cruises θα έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν 4.300 επιβάτες, ενώ θα είναι φιλικά προς το περιβάλλον, καθώς θα διαθέτουν σύστημα κατανάλωσης διπλού καυσίμου, για να μπορούν να «καίνε» και LNG.
Ο πρόεδρος της Princess Cruises, Jan Swartz, τόνισε ότι ο στόλος της εταιρείας του επεκτείνεται με την προσθήκη δύο ακόμα κρουαζιερόπλοιων, επισφραγίζοντας η εν λόγω συμφωνία ην μακροχρόνια συνεργασία της εταιρείας κρουαζιέρας με τα ναυπηγεία Fincantieri.
Από τη μεριά του ο κ. Giuseppe Bono, CEO των Fincantieri, σχολίασε ότι η εν λόγω συμφωνία με την Princess Cruises αποτελεί ακόμη ένα παράδειγμα της εμπιστοσύνης της αγοράς κρουαζιέρας στα ιταλικά ναυπηγεία, τα οποία δίνουν μεγάλη έμφαση, σύμφωνα με τον ίδιο, στην καινοτομία κατά τη ναυπήγηση των πλοίων.
Η αγορά κρουαζιέρας καταγράφει την τελευταία δεκαετία τουλάχιστον μία ανοδική πορεία, καθώς ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός τουριστών επιλέγουν την κρουαζιέρα για τις διακοπές αναψυχής τους.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με αποτελέσματα της CLIA, από το 2004 έως και το 2014 ο αριθμός των επιβατών που επέλεξαν την κρουαζιέρα έχει ξεπεράσει κατά 20% εκείνους που επέλεξαν άλλους τύπους διακοπών, ενώ το 2019 εκτιμάται ότι ο αριθμός των επιβατών κρουαζιέρας θα αγγίξει τους 30 εκατ. σε παγκόσμιο επίπεδο.
Φωτό: Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στρατηγικές αμερικανικές επενδύσεις σε ελληνικά λιμάνια και ναυπηγεία δρομολογούνται, μέσα από τις επαφές της Αθήνας με την Ουάσινγκτον, όπως προανήγγειλε ο Υπουργός Ναυτιλίας και…

H Ετήσια Γενική Συνέλευση και οι Εξαμηνιαίες Συνεδριάσεις της INTERCARGO έλαβαν χώρα στην Αθήνα μεταξύ 3 και 4 Νοεμβρίου, σηματοδοτώντας τη διαρκή ανάπτυξη και…

Η τουρκική ναυπηγική βιομηχανία περνά μία από τις πιο δύσκολες καμπές των τελευταίων ετών. Πίσω από τη βιτρίνα των φιλόδοξων αμυντικών προγραμμάτων και την…

Η QatarEnergy συνεχίζει να ενισχύει τη διεθνή παρουσία της, εστιάζοντας στρατηγικά στην αναπτυσσόμενη αγορά ενέργειας της Ινδίας. Πρόσφατα, μάλιστα, ο καταριανός κολοσσός εξασφάλισε ένα…

Η Saronic Ferries, μία εταιρεία με ισχυρή και εδραιωμένη παρουσία στον Σαρονικό Κόλπο επί δεκαετίες, καλωσορίζει το νεότερο απόκτημα του στόλου της, το πορθμείο…

Οι δυτικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας και του Ιράν οδηγούν τον όγκο πετρελαίου που αποθηκεύεται σε πλοία σε επίπεδα ρεκόρ, αποτρέποντας τη δημιουργία υπερπροσφοράς…

Καθώς εισερχόμαστε στην τελευταία στροφή του 2025, η Allied επιχειρεί μια ακτινογραφία του στόλου των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, διαπιστώνοντας ένα κύμα παραδόσεων αλλά…

Απόλυτη κυριαρχία του LNG στις παραγγελίες πλοίων εναλλακτικών καυσίμων έδειξαν τα δεδομένα της πλατφόρμας Alternative Fuel Insight (AFI) για τον μήνα Οκτώβριο. Σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ