
Με σύμβαση που υπεγράφη στο Λονδίνο στα τέλη του προηγούμενου μήνα ανάμεσα στον Inmarsat and την SRH Marine SAIT οριστικοποιείται η συμφωνία για την ενημέρωση του ECDIS σε πραγματικό χρόνο (online), η οποία θα πραγματοποιείται για πρώτη φορά ‘ship-to-shore’ με τη χρήση μιας εφαρμογής FleetBroadband.
Η πλατφόρμα SRH Delta Fleet, η οποία περιλαμβάνει ενημερώσεις επίσημων χαρτών ναυσιπλοΐας (ENC), ναυτικές εκδόσεις και Notices to Mariners, θα είναι διαθέσιμη μέσω δορυφορικής συχνότητας L-band σε κάθε χρήστη της εφαρμογής FleetBroadband εφοδιασμένο με τη νέα ειδική ευρυζωνική εφαρμογή «Access Point Name» (APN) σχεδιασμένη από τον Inmarsat.
“Η πλατφόρμα της SRH είναι η πρώτη εφαρμογή από έναν τρίτο πάροχο που θα μπορεί να χρησιμοποιεί το νέο “FleetBroadband Application APN”, το οποίο επιτρέπει στους πλοιοκτήτες και τους διαχειριστές σε όλον τον κόσμο να ενημερώνουν τα συστήματα και τις βάσεις δεδομένων του ECDIS σταθερά και με ασφάλεια, κατά παραγγελία και χωρίς να διακόπτουν την κύρια ευρυζωνική υπηρεσία,” ανέφερε ο κ. Ronald Spithout, Πρόεδρος του Inmarsat Maritime. “Η σύμβαση υπεγράφη έπειτα από τις εργαστηριακές δοκιμές της νέας εφαρμογής ενημέρωσης του ECDIS στις R&D εγκαταστάσεις του Ιnmarsat στο Ålesund της Νορβηγίας και τις δοκιμές εν πλω που διεξήχθησαν σε διάστημα τριών μηνών από την SRH Marine.”
Επιπλέον, η εφαρμογή APN παρέχει την πλατφόρμα για να φιλοξενεί το FleetBroadband και επιπρόσθετες εφαρμογές διαχείρισης του πλοίου σε πραγματικό χρόνο από άλλους τρίτους παρόχους, με τον Inmarsat να σχεδιάζει να αναπτύξει μια σειρά νέων εφαρμογών οι οποίες μπορούν να λειτουργήσουν τους επόμενους μήνες για να αποκομίσει ο L-Band χρήστης τα οφέλη της ψηφιοποίησης.
“Αυτό αποδεικνύει ότι η FleetBroadband συνδεσιμότητα, η οποία είναι διαθέσιμη σε περίπου 40.000 πλοία, δύναται να υποστηρίξει τη μετάβαση της ναυτιλίας στην ψηφιοποίηση εφαρμογών καίριας σημασίας, όπως το ECDIS, ενώ είναι σήμερα μια μοναδική πλατφόρμα εφαρμογών μέσω του νέου ειδικού ευρυζωνικού APN,” ανέφερε ο κ. Spithout.
Η επένδυση του Inmarsat στο L-band στη ναυτιλία είναι διαρκής, οι I-6 δορυφόροι του, ο πρώτος εκ των οποίων προγραμματίζεται να εκτοξευθεί την επόμενη χρονιά, θα προσθέσουν τις δυνατότητες L-band και Ka-band στο δίκτυο.
Οι διαθέσιμες μέσω των I-6 δορυφόρων υπηρεσίες L-band θα υποστηρίξουν την επόμενη γενιά των προηγμένων παγκόσμιων υπηρεσιών ασφάλειας του Inmarsat (Fleet Safety), οι οποίες έχουν πλήρως εγκριθεί από τον Διεθνή Οργανισμό Ναυσιπλοΐας και τις χαμηλού κόστους υπηρεσίες κινητής σε εφαρμογές του «Internet of Things» (IoT), ανέφερε ο κ. Spithout.
Ο κ. Λαδερός, Επικεφαλής της SRH Marine Electronics, ανέφερε ότι ο συνδυασμός του FleetBroadband και της πλατφόρμας διανομής Ψηφιακών Υπηρεσιών ECDIS της SRH Marine θα ενισχύσει διεθνώς την ηλεκτρονική πλοήγηση, καθώς επίσης θα θέσει νέα πρότυπα στις θαλάσσιες επικοινωνίες. “Είναι μια άμεση και πρακτική λύση για τους πλοιοκτήτες που θέλουν να ενισχύσουν τις στρατηγικές ηλεκτρονικής πλοήγησης, δίνοντας τη δυνατότητα για μεταφορά δεδομένων μέσω της FleetBroadband συνδεσιμότητας η οποία είναι ήδη διαθέσιμη σε όλη την υφήλιο και αποδεδειγμένη όσον αφορά την απόδοση, την κάλυψη και την αξιοπιστία”, τόνισε ο κ. Λαδερός. “Για την SRH, η συμφωνία διευθετεί το καίριο ζήτημα της εξέλιξης των αναγκών μέσα στη διεθνή αγορά ναυτιλιακού εξοπλισμού για υψηλής τεχνολογίας εργαλεία πλοήγησης και ενισχύει τη δέσμευσή μας να «ταξιδεύουμε στο μέλλον».
Φωτό: Inmarsat
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ