
Για την παγκόσμια αγορά κρουαζιέρας το 2019 αναμένεται έτος-ρεκόρ τόσο ως προς τον αριθμό των προς ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων όσο και ως προς την προσφερόμενη χωρητικότητα. Η τάση ενίσχυσης διεθνώς της κρουαζιέρας τροφοδοτείται, ωστόσο, και από την αύξηση της ζήτησης για κρουαζιέρες εξερεύνησης σε μοναδικά φυσικά περιβάλλοντα όπως το Βορειοανατολικό Πέρασμα, η Ανταρκτική ή η Παταγονία.
Το πλέον πρόσφατο παράδειγμα είναι η υπογραφή συμφωνίας της Lindblad Expeditions Holdings με τα ναυπηγεία Ulstein για τη ναυπήγηση ενός δεύτερου κρουαζιερόπλοιου εξερεύνησης, που θα είναι αδελφό πλοίο του «National Geographic Endurance» και το οποίο θα παραδοθεί στην εταιρεία το τρίτο τρίμηνο του 2021.
Το νέο κρουαζιερόπλοιο, της υψηλότερης ice-class κατηγορίας (PC5 Category A) και με την χαμηλότερη έκλυση αέριων ρύπων, όπως αναφέρεται στα διεθνή ΜΜΕ, θα μπορεί να φιλοξενεί 126 επιβάτες σε 69 καμπίνες, ενώ θα διαθέτει ακόμα και υποβρύχιο σκάφος για τις ανάγκες των επιβατών του. Με αυτήν την παραγγελία ο στόλος των polar vessels της Lindblad Expeditions, που συνεργάζεται με το National Geographic, θα αγγίξει τα νέα πλοία.
Ωστόσο, και άλλες εταιρείες επενδύουν στην αγορά της κρουαζιέρας εξερεύνησης, ενισχύοντας τους στόλους τους και επιδιώκοντας απόσπαση μεγαλύτερου μεριδίου της μεγεθυνόμενης αγοράς. Η Silversea Expeditions, θυγατρική της Silversea Cruises, παρήγγειλε το Silver Origin, που θα προσφέρει κρουαζιέρες στα νησιά Γκαλαπάγκος. Επίσης, τον ερχόμενο Ιούλιο θα αρχίσει να προσφέρει κρουαζιέρες το «MS Roald Amundsen» της Hurtigruten, το πρώτο υβριδικό κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο. Τέλος, και η Hapag-Lloyd Cruises ενισχύει με δύο ακόμα πλοία εξερεύνησης τον στόλο της: τα «Hanseatic Nature» και «Hanseatic Inspiration».
Φωτό: world.expeditions.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ