
															
															Το ναυπηγείο Jiangnan, το οποίο ανήκει στη China State Shipbuilding Corp (CSSC), προχώρησε στην παραγγελία ενός κινητήρα MAN B&W 6G60ME-LGIP ο οποίος καταναλώνει καύσιμο LPG και θα εγκατασταθεί σε ένα πλοίο κατηγορίας VLGC (Very Large Gas Carrier) χωρητικότητας 86.000 κυβ. μέτρων, το οποίο ναυπηγείται για την κινεζική ναυτιλιακή εταιρεία Tianjin Southwest Maritime (TSM).
Η MAN Energy Solutions παρουσίασε το συγκεκριμένο τύπο δίχρονου κινητήρα το Σεπτέμβριο του 2018 στην Κοπεγχάγη. Ο κινητήρας ME-LGIP (Liquid Gas Injection Propane) βασίζεται στην επιτυχία που είχε η εταιρεία με τους κινητήρες διπλού καυσίμου ME-GI και ME-LGI, για τους οποίους έχουν γίνει περισσότερες από 250 παραγγελίες από τη στιγμή που εισήχθησαν στην αγορά.
Χρησιμοποιώντας την ίδια δοκιμασμένη τεχνολογία, το LPG έχει πλέον προστεθεί στην λίστα των εναλλακτικών καυσίμων που μπορεί να εκμεταλλευτεί η τεχνολογία δίχρονων κινητήρων της MAN Energy Solutions. ‘Οπως αναφέρει η εταιρεία, ο κινητήρας ME-LGIP παρουσιάζει μείωση έως και κατά 18% σε εκπομπές CO2 και μείωση κατά 90% στις εκπομπές σωματιδίων όταν λειτουργεί με καύσιμο LPG, σε σύγκριση με το HFO.
Η MAN Energy Solutions αναμένει μια ισχυρή ζήτηση για τον κινητήρα ME-LGIP τόσο για μεγάλα πλοία μεταφοράς αερίου κατηγορίας VLGC όσο και για πλοία ακτοπλοΐας. ‘Ηδη η εταιρεία έχει λάβει τις πρώτες παραγγελίες για το νέο κινητήρα, όταν το 2018 η Hanjin Heavy Industries ανακοίνωσε ότι θα εγκαταστήσει τον εν λόγω κινητήρα σε δύο πλοία κατηγορίας VLGC που ναυπηγούνται για τη βελγική Exmar.
Φωτό: corporate.man-es.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ