
Το ναυπηγείο Jiangnan, το οποίο ανήκει στη China State Shipbuilding Corp (CSSC), προχώρησε στην παραγγελία ενός κινητήρα MAN B&W 6G60ME-LGIP ο οποίος καταναλώνει καύσιμο LPG και θα εγκατασταθεί σε ένα πλοίο κατηγορίας VLGC (Very Large Gas Carrier) χωρητικότητας 86.000 κυβ. μέτρων, το οποίο ναυπηγείται για την κινεζική ναυτιλιακή εταιρεία Tianjin Southwest Maritime (TSM).
Η MAN Energy Solutions παρουσίασε το συγκεκριμένο τύπο δίχρονου κινητήρα το Σεπτέμβριο του 2018 στην Κοπεγχάγη. Ο κινητήρας ME-LGIP (Liquid Gas Injection Propane) βασίζεται στην επιτυχία που είχε η εταιρεία με τους κινητήρες διπλού καυσίμου ME-GI και ME-LGI, για τους οποίους έχουν γίνει περισσότερες από 250 παραγγελίες από τη στιγμή που εισήχθησαν στην αγορά.
Χρησιμοποιώντας την ίδια δοκιμασμένη τεχνολογία, το LPG έχει πλέον προστεθεί στην λίστα των εναλλακτικών καυσίμων που μπορεί να εκμεταλλευτεί η τεχνολογία δίχρονων κινητήρων της MAN Energy Solutions. ‘Οπως αναφέρει η εταιρεία, ο κινητήρας ME-LGIP παρουσιάζει μείωση έως και κατά 18% σε εκπομπές CO2 και μείωση κατά 90% στις εκπομπές σωματιδίων όταν λειτουργεί με καύσιμο LPG, σε σύγκριση με το HFO.
Η MAN Energy Solutions αναμένει μια ισχυρή ζήτηση για τον κινητήρα ME-LGIP τόσο για μεγάλα πλοία μεταφοράς αερίου κατηγορίας VLGC όσο και για πλοία ακτοπλοΐας. ‘Ηδη η εταιρεία έχει λάβει τις πρώτες παραγγελίες για το νέο κινητήρα, όταν το 2018 η Hanjin Heavy Industries ανακοίνωσε ότι θα εγκαταστήσει τον εν λόγω κινητήρα σε δύο πλοία κατηγορίας VLGC που ναυπηγούνται για τη βελγική Exmar.
Φωτό: corporate.man-es.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η CMA CGM, πέρα από την επέκταση του στόλου της, ενισχύει την παρουσία της και στον κυβερνοχώρο. Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία μέσω…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ