
Ενόψει των νέων περιβαλλοντικών κανονισμών στη ναυτιλία, η Moss Maritime συνεργάστηκε με την Equinor, την Wilhelmsen και τον DNV GL για τη ναυπήγηση ενός bunker vessel, το οποίο θα ανεφοδιάζει πλοία με υγροποιημένο υδρογόνο (LH2 bunker vessel).,
Το εν λόγω πλοίο ανεφοδιασμού καυσίμων έχει χωρητικότητα 9.000 κ.μ. και έχει ναυπηγηθεί με βάση τις πιο αυστηρές απαιτήσεις ασφάλειας σύμφωνα με την ανακοίνωση της Wilhelmsen, με στόχο να εφοδιάζει πλοία με υδρογόνο, ως εναλλακτικό καύσιμο συμβατό με τις προδιαγραφές του Sulphur Cap 2020.
Εκπρόσωπος της Equinor ανέφερε ότι το υδρογόνο μπορεί να αποτελέσει μια ελκυστική ενεργειακή λύση για τους τομείς εκείνους που καταγράφονται δυσκολίες ως προς τη μείωση του περιβαλλοντικού τους αποτυπώματος, ενώ από μέρους της Wilhelmsen το υδρογόνο θεωρείται ως πιθανό καύσιμο του μέλλοντος.
Υψηλόβαθμο στέλεχος της Wilhelmsen επεσήμανε, επίσης, ότι εφόσον υπάρξει ουσιαστική ζήτηση για υγροποιημένο υδρογόνο ως ναυτιλιακό καύσιμο, τότε οι παραπάνω εταιρείες είναι σε θέση να δημιουργήσουν περισσότερα LΗ2 bunker vessels για να εξυπηρετήσουν την ζήτηση.
Φωτό: Wilhelmsen
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εκπρόσωπος του ισραηλινού στρατού εξέδωσε προειδοποίηση για απομάκρυνση των κατοίκων από μια περιοχή της Τεχεράνης, σύμφωνα με ανάρτηση του εκπροσώπου στην πλατφόρμα X. Ως…
Ο νέος δίχρονος κινητήρας X-DF-A της WinGD, σχεδιασμένος να λειτουργεί με υψηλό ποσοστό αμμωνίας ως κύριο καύσιμο, αρχίζει να καθιερώνεται ως βασική τεχνολογική λύση…
Το Πεκίνο θα συνεχίσει να ενισχύει τον έλεγχο και την έγκριση αιτήσεων εξαγωγής για προϊόντα που σχετίζονται με τις σπάνιες γαίες, δήλωσε ο Χε…
Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, κάλεσε την Κυριακή 15 Ιουνίου, την G7 να «αποφύγει τον προστατευτισμό», κατά τη διάρκεια…
Η κατάσταση στη Μ. Ανατολή παραμένει τεταμένη. Η διεθνής σκηνή παρακολουθεί με αμείωτο ενδιαφέρον τις εξελίξεις, δεδομένου ότι οι επιπτώσεις της πολεμικής αυτής σύρραξης,…
Στα 5,351 δισ. ευρώ διαμορφώθηκε το πρωτογενές πλεόνασμα σε τροποποιημένη ταμειακή βάση για την περίοδο Ιανουαρίου – Μαΐου 2025, σύμφωνα με τα στοιχεία εκτέλεσης…
Η τεχνολογία των αυτόνομων ρομποτικών οχημάτων, τόσο επιφανείας όσο και βυθού, μετασχηματίζει σταδιακά τον τρόπο με τον οποίο επιθεωρούμε, παρακολουθούμε και διαχειριζόμαστε κρίσιμες θαλάσσιες…
Οι χώρες της ΕΕ διαφωνούν εδώ και καιρό σχετικά με το αν πρέπει να προωθήσουν καθολικά την πυρηνική ενέργεια για τη μετάβαση στη νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ