
Ο πρόεδρος και CEO της K Line, κ. Eizo Murakami, στην ετήσια καθιερωμένη ανακοίνωσή του αναφέρθηκε στην σταδιακή βελτίωση της οικονομίας που καταγράφηκε παγκοσμίως κατά τη διάρκεια του 2018, παρά την οικονομική αστάθεια σε ορισμένες αναπτυσσόμενες αγορές όπως η Κεντρική και η Νότια Αμερική, καθώς και την υποτίμηση του νομίσματος σε Αργεντινή και Τουρκία.
Στον απολογισμό του για το 2018 ο κ. Mukarami δεν παρέλειψε να αναφερθεί στις αυξανόμενες πολιτικές εμπορικού προστατευτισμού με τις ΗΠΑ να «πρωτοστατούν» σε αυτόν τομέα, επηρεάζοντας την παγκόσμια οικονομία και κατ’ επέκταση το εμπόριο.
Αναφορικά με το 2019, σύμφωνα με τον πρόεδρο και CEO της K Line, εκτιμάται ότι θα συνεχιστεί η βαθμιαία βελτίωση της παγκόσμιας οικονομίας, ωστόσο οι εμπορικές διενέξεις ΗΠΑ- Κίνας, η αστάθεια σε Μέση Ανατολή λόγω των διεθνών εντάσεων αναφορικά με το Ιράν και την Σαουδική Αραβία, όπως επίσης και το «διαζύγιο» Ην. Βασιλείου με Ε.Ε. θα οδηγήσουν την αγορά σε μία γενικότερη αβεβαιότητα.
Σε ό,τι αφορά τις θαλάσσιες μεταφορές ο κ. Mukarami επεσήμανε ότι η βελτίωση των οικονομικών συνθηκών έχει αυξήσει τη ζήτηση για το δια θαλάσσης εμπόριο.
Κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2018 η K Line κατέγραψε κέρδη στην αγορά των dry bulk carrier, όπως και στην αγορά των tankers λόγω εξασφάλισης ναυλώσεων μεσόπροθεσμης ή μακροπρόθεσμης διάρκειας.
Από την άλλη πλευρά, αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα κατέγραψε η εταιρεία των containerships, ενώ σταθερά έσοδα συνέχισε να έχει από την αγορά των product tankers των car carriers αλλά και από τον τομέα των υπηρεσιών logistics.
Κατά τη διάρκεια του δεύτερου εξαμήνου του 2018 η K Line επικεντρώθηκε σε ζητήματα που έχρηζαν άμεσης αντιμετώπισης με στόχο την βελτίωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων με γνώμονα το τριετές μεσοπρόθεσμο πλάνο της για την αναδιαμόρφωση του χαρτοφυλακίου δραστηριοτήτων της, την πρόωθηση μιας προηγμένης στρατηγικής και την ανάληψη πρωτοβουλιών για την προστασία του περιβάλλοντος, την ενίσχυση της επιχειρηματικής κοινωνικής της ευθύνης, την χρήση ψηφιακών εργαλείων κ.ά.
Στο πλαίσιο αναδιαμόρφωσης του χαρτοφυλακίου δραστηριοτήτων της η K Line έχει θέσει ως στόχο να επικεντρωθεί κυρίως στην αγορά των dry bulk carriers, των car carriers, της ενέργειας και των υπηρεσιών logistics, προχωρώντας σε spin off για τα containerships της.
Φωτό: K Line
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η CMA CGM, πέρα από την επέκταση του στόλου της, ενισχύει την παρουσία της και στον κυβερνοχώρο. Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία μέσω…
Η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ επιχειρεί την αποδυνάμωση της κινεζικής επιρροής στις παγκόσμιες λιμενικές υποδομές, με στόχο να θέσει περισσότερους τερματικούς σταθμούς υπό δυτικό…
Σημαντική οικονομική ώθηση αναμένεται να λάβει σύντομα ο ναυτιλιακός κλάδος του Ηνωμένου Βασιλείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα δημοσίευμα του Reuters, η βρετανική κυβέρνηση σε συνεργασία με…
Καθώς η παγκόσμια αγορά πετρελαίου «ακροβατεί» σε τεντωμένο σχοινί, το τοπίο στον κλάδο των διυλίσεων παραμένει ρευστό. Αν και η παραγωγή των διυλιστηρίων κατέγραψε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ