
Ο πρόεδρος και CEO της K Line, κ. Eizo Murakami, στην ετήσια καθιερωμένη ανακοίνωσή του αναφέρθηκε στην σταδιακή βελτίωση της οικονομίας που καταγράφηκε παγκοσμίως κατά τη διάρκεια του 2018, παρά την οικονομική αστάθεια σε ορισμένες αναπτυσσόμενες αγορές όπως η Κεντρική και η Νότια Αμερική, καθώς και την υποτίμηση του νομίσματος σε Αργεντινή και Τουρκία.
Στον απολογισμό του για το 2018 ο κ. Mukarami δεν παρέλειψε να αναφερθεί στις αυξανόμενες πολιτικές εμπορικού προστατευτισμού με τις ΗΠΑ να «πρωτοστατούν» σε αυτόν τομέα, επηρεάζοντας την παγκόσμια οικονομία και κατ’ επέκταση το εμπόριο.
Αναφορικά με το 2019, σύμφωνα με τον πρόεδρο και CEO της K Line, εκτιμάται ότι θα συνεχιστεί η βαθμιαία βελτίωση της παγκόσμιας οικονομίας, ωστόσο οι εμπορικές διενέξεις ΗΠΑ- Κίνας, η αστάθεια σε Μέση Ανατολή λόγω των διεθνών εντάσεων αναφορικά με το Ιράν και την Σαουδική Αραβία, όπως επίσης και το «διαζύγιο» Ην. Βασιλείου με Ε.Ε. θα οδηγήσουν την αγορά σε μία γενικότερη αβεβαιότητα.
Σε ό,τι αφορά τις θαλάσσιες μεταφορές ο κ. Mukarami επεσήμανε ότι η βελτίωση των οικονομικών συνθηκών έχει αυξήσει τη ζήτηση για το δια θαλάσσης εμπόριο.
Κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2018 η K Line κατέγραψε κέρδη στην αγορά των dry bulk carrier, όπως και στην αγορά των tankers λόγω εξασφάλισης ναυλώσεων μεσόπροθεσμης ή μακροπρόθεσμης διάρκειας.
Από την άλλη πλευρά, αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα κατέγραψε η εταιρεία των containerships, ενώ σταθερά έσοδα συνέχισε να έχει από την αγορά των product tankers των car carriers αλλά και από τον τομέα των υπηρεσιών logistics.
Κατά τη διάρκεια του δεύτερου εξαμήνου του 2018 η K Line επικεντρώθηκε σε ζητήματα που έχρηζαν άμεσης αντιμετώπισης με στόχο την βελτίωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων με γνώμονα το τριετές μεσοπρόθεσμο πλάνο της για την αναδιαμόρφωση του χαρτοφυλακίου δραστηριοτήτων της, την πρόωθηση μιας προηγμένης στρατηγικής και την ανάληψη πρωτοβουλιών για την προστασία του περιβάλλοντος, την ενίσχυση της επιχειρηματικής κοινωνικής της ευθύνης, την χρήση ψηφιακών εργαλείων κ.ά.
Στο πλαίσιο αναδιαμόρφωσης του χαρτοφυλακίου δραστηριοτήτων της η K Line έχει θέσει ως στόχο να επικεντρωθεί κυρίως στην αγορά των dry bulk carriers, των car carriers, της ενέργειας και των υπηρεσιών logistics, προχωρώντας σε spin off για τα containerships της.
Φωτό: K Line
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Οι κρατικές πετρελαϊκές εταιρείες της Κίνας ανέστειλαν τις αγορές ρωσικού πετρελαίου που μεταφέρεται δια θαλάσσης μετά τις κυρώσεις που επέβαλαν οι Ηνωμένες Πολιτείες στις…

Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, παρουσιάζει τα οφέλη του εξαιρετικά δυναμικού τομέα της κρουαζιέρας για τις…

Πλοία του Πολεμικού Ναυτικού θα καταπλεύσουν στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να δοθεί η ευκαιρία επίσκεψης στο κοινό από αύριο, Παρασκευή…

Το αμερικανικό υπουργείο Οικονομικών ανακοίνωσε χθες Τετάρτη κυρώσεις στους ρωσικούς ενεργειακούς ομίλους Rosneft και Lukoil, προσάπτοντας στη Μόσχα «έλλειψη σοβαρής δέσμευσης σε μια ειρηνευτική…

Το αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ ακύρωσε δεκάδες πτήσεις σήμερα, Πέμπτη 23 Οκτωβρίου, λόγω καταιγίδας που αναμένεται να πλήξει τις ολλανδικές ακτές από το απόγευμα.…

Η Stena RoRo επεκτείνει την εμπιστοσύνη της στα κινεζικά ναυπηγεία με την τοποθέτηση μιας ακόμα παραγγελίας. Ειδικότερα, η σουηδική ναυτιλιακή εταιρεία υπέγραψε επιστολή προθέσεων…

Το λιμάνι του Πειραιά συνιστά πλέον το μεγαλύτερο λιμάνι πολλαπλών χρήσεων στη Μεσόγειο, καθώς και ένα από τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη. Ταυτόχρονα όμως αποτελεί…

Το RoRo «SEA CARYATIS» γίνεται το πρώτο ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο που νηολογείται υπό τη σημαία του Λουξεμβούργου. Πρόκειται για μια ιστορική νηολόγηση που σηματοδοτεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ