
Ο πρόεδρος και CEO της K Line, κ. Eizo Murakami, στην ετήσια καθιερωμένη ανακοίνωσή του αναφέρθηκε στην σταδιακή βελτίωση της οικονομίας που καταγράφηκε παγκοσμίως κατά τη διάρκεια του 2018, παρά την οικονομική αστάθεια σε ορισμένες αναπτυσσόμενες αγορές όπως η Κεντρική και η Νότια Αμερική, καθώς και την υποτίμηση του νομίσματος σε Αργεντινή και Τουρκία.
Στον απολογισμό του για το 2018 ο κ. Mukarami δεν παρέλειψε να αναφερθεί στις αυξανόμενες πολιτικές εμπορικού προστατευτισμού με τις ΗΠΑ να «πρωτοστατούν» σε αυτόν τομέα, επηρεάζοντας την παγκόσμια οικονομία και κατ’ επέκταση το εμπόριο.
Αναφορικά με το 2019, σύμφωνα με τον πρόεδρο και CEO της K Line, εκτιμάται ότι θα συνεχιστεί η βαθμιαία βελτίωση της παγκόσμιας οικονομίας, ωστόσο οι εμπορικές διενέξεις ΗΠΑ- Κίνας, η αστάθεια σε Μέση Ανατολή λόγω των διεθνών εντάσεων αναφορικά με το Ιράν και την Σαουδική Αραβία, όπως επίσης και το «διαζύγιο» Ην. Βασιλείου με Ε.Ε. θα οδηγήσουν την αγορά σε μία γενικότερη αβεβαιότητα.
Σε ό,τι αφορά τις θαλάσσιες μεταφορές ο κ. Mukarami επεσήμανε ότι η βελτίωση των οικονομικών συνθηκών έχει αυξήσει τη ζήτηση για το δια θαλάσσης εμπόριο.
Κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2018 η K Line κατέγραψε κέρδη στην αγορά των dry bulk carrier, όπως και στην αγορά των tankers λόγω εξασφάλισης ναυλώσεων μεσόπροθεσμης ή μακροπρόθεσμης διάρκειας.
Από την άλλη πλευρά, αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα κατέγραψε η εταιρεία των containerships, ενώ σταθερά έσοδα συνέχισε να έχει από την αγορά των product tankers των car carriers αλλά και από τον τομέα των υπηρεσιών logistics.
Κατά τη διάρκεια του δεύτερου εξαμήνου του 2018 η K Line επικεντρώθηκε σε ζητήματα που έχρηζαν άμεσης αντιμετώπισης με στόχο την βελτίωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων με γνώμονα το τριετές μεσοπρόθεσμο πλάνο της για την αναδιαμόρφωση του χαρτοφυλακίου δραστηριοτήτων της, την πρόωθηση μιας προηγμένης στρατηγικής και την ανάληψη πρωτοβουλιών για την προστασία του περιβάλλοντος, την ενίσχυση της επιχειρηματικής κοινωνικής της ευθύνης, την χρήση ψηφιακών εργαλείων κ.ά.
Στο πλαίσιο αναδιαμόρφωσης του χαρτοφυλακίου δραστηριοτήτων της η K Line έχει θέσει ως στόχο να επικεντρωθεί κυρίως στην αγορά των dry bulk carriers, των car carriers, της ενέργειας και των υπηρεσιών logistics, προχωρώντας σε spin off για τα containerships της.
Φωτό: K Line
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η δραστηριότητα στα διαλυτήρια της Τουρκίας είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, και από αυτή δεν λείπουν επίμαχα περιστατικά. Σημειώνεται ότι πρόσφατα πυρκαγιά ξέσπασε σε…
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ