
Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Airbus, που περιλαμβάνονται στην πρόσφατη έκθεσή της «Global Market Forecast», για να καλυφθούν οι ανάγκες της αεροπορικής αγοράς της Ρωσίας και των χωρών που συναπαρτίζουν την Κοινοπολιτεία Ανεξάρτητων Κρατών (CIS) θα απαιτηθούν χιλιάδες νέα επιβατικά αεροσκάφη.
Πιο συγκεκριμένα, για την περίοδο 2018- 2037 θα απαιτηθούν σχεδόν 1.220 νέα αεροσκάφη, η εμπορική αξία των οποίων εκτιμάται πως αγγίζει τα US$175 δις. Οι αριθμοί αυτοί αντιπροσωπεύουν έναν διπλασιασμό του στόλου των επιβατικών αεροσκαφών, φτάνοντας από τα σημερινά επίπεδα των 857 αεροσκαφών στα σχεδόν 1.700 έως το 2037. Η αύξηση του αριθμού των αεροσκαφών θα συνοδευτεί από ανάγκη για 23.000 νέους πιλότους καθώς και για 27.960 τεχνικούς διαφόρων ειδικοτήτων.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Airbus η ανάγκη για νέα αεροσκάφη θα πρέπει να αποδοθεί στη μεγέθυνση του τουριστικού ρεύματος προς τις χώρες της Κοινοπολιτείας αλλά και στην αύξηση των επιχειρηματικών ταξιδιών, ιδίως από και προς τη Ρωσία. Μάλιστα, εκτιμάται πως κατά μέσο όρο και σε ετήσια βάση για τα επόμενα 20 χρόνια η μεγέθυνση της αεροπορικής επιβατικής κίνησης σε Ρωσία και λοιπές χώρες της Κοινοπολιτείας θα αγγίζει το 4,1%, ενώ η μεγαλύτερη επιβατική κίνηση αναμένεται να καταγραφεί μεταξύ Ρωσίας – λοιπών κρατών μελών της Κοινοπολιτείας προς/από: Λατινική Αμερική (5,9%), Ασία-Ειρηνικός (+5,4%), Μέση Ανατολή (+5,1%) και βόρεια Αμερική (+4,5%).
Για την Airbus, ιδίως, η αεροπορική αγορά της Ρωσίας βρίσκεται ψηλά στο ενδιαφέρον της και ο επικεφαλής της εταιρείας για την Ρωσία, Julien Franiatte, αισιοδοξεί πως μεγάλο μέρος των αναγκών της Ρωσίας σε νέα αεροσκάφη θα καλυφθεί από τις οικογένειες αεροσκαφών της Airbus, όπως: Α220, Α320neo, Α350.
Φωτό: Airbus
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, προχωρά στην επόμενη φάση της καμπάνιας της «All Aboard Greece», αναδεικνύοντας…
Την έναρξη της διαδικασίας για την οριοθέτηση της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης μεταξύ Ελλάδας και Λιβύης κήρυξαν ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας Γιώργος Γεραπετρίτης και…
Οι γεωπολιτικές ζυμώσεις ανά τον κόσμο, με καταλυτικό παράγοντα τη δασμολογική πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ, διαμορφώθηκαν με τρόπο τέτοιο ώστε οι εταιρείες της ναυτιλίας…
Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να αυξήσει την αξία του εμπορίου αγαθών και υπηρεσιών κατά σχεδόν 40% έως το 2040, χάρη στην αύξηση της παραγωγικότητας…
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ