
Απερίσπαστα προχωράνε οι εργασίες για την κατασκευή του αγωγού TurkStream 2 καθώς η πρώτη γραμμή παραγωγής έχει ολοκληρωθεί από τον περασμένο Απρίλιο, ενώ η δεύτερη βρίσκεται υπό κατασκευή. Η πρώτη χρησιμοποιείται για την εξυπηρέτηση των εγχώριων αναγκών της Τουρκίας, ενώ η δεύτερη γραμμή αναμένεται να μεταφέρει φυσικό αέριο από την Τουρκία προς τη νότια και νοτιοανατολική Ευρώπη.
Η ρωσική Gazprom, η οποία είναι υπεύθυνη του TurkStream 2, σκέφτεται να επεκτείνει την δεύτερη γραμμή από την Τουρκία προς Βουλγαρία και στην συνέχεια προς την Σερβία, την Ουγγαρία και την Σλοβακία.
Οι παραδόσεις φυσικού αερίου μέσω του αγωγού από την Τουρκία προς την Βουλγαρία και έπειτα στην Σερβία αναμένεται να ξεκινήσουν το 2020, σύμφωνα με το τουρκικό ειδησεογραφικό πρακτορείο Anadolu, ενώ προς την Ουγγαρία το 2021. Εφόσον δημιουργηθεί η συγκεκριμένη διαδρομή για μεταφορά φυσικού αερίου, τότε θα παρακαμφθεί η Ουκρανία, η οποία ήταν αρχικά μέσα στα σχέδια.
Όπως αναφέρει το Anadolu, η Ουκρανία και ορισμένες χώρες της Ευρώπης αντιτίθενται στην δημιουργία της δεύτερης γραμμής παραγωγής του TurkStream, καθώς θεωρούν ότι θα ενισχύσει το μονοπώλιο της Ρωσίας στην ενεργειακή αγορά της Ευρώπης.
Οι δύο γραμμές παραγωγής του TurkStream 2 εκτιμάται ότι θα έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν 31,5 δις κ.μ. φυσικού αερίου σε ετήσια βάση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ