
Εν μέσω των εμπορικών διενέξεων Κίνας- ΗΠΑ, οι οποίες έχουν οδηγήσει αμερικανικές εταιρείες να αποστρέψουν το βλέμμα από την Κίνα ο αμερικανικός πετρελαϊκός Exxon Mobil ακολουθεί διαφορετική τακτική.
Η υψηλή ζήτηση για LNG από μέρους του κινεζικού δράκου έχει ωθήσει την Exxon Mobil να επενδύσει σε ενεργειακά έργα εκμεταλλευόμενη την θέση που κατέχει σήμερα η Κίνα στην παγκόσμια αγορά του LNG.
Όπως αναφέρει δημοσίευμα του πρακτορείου Reuters η Exxon Mobil έχει θέσει ως στόχο να αυξήσει την παραγωγή της σε LNG στα έργα που διαχειρίζεται στην Παπούα Νέα Γουινέα και στη Μοζαμβίκη και επιπλέον να δημιουργήσει έναν κόμβο εισαγωγών και αποθήκευσης LNG στην Κίνα.
Την ίδια ώρα η Exxon Mobil έχει πάρει έγκριση από την κινεζική κυβέρνηση προκειμένου να κατασκευάσει ένα χημικό εργοστάσιο στην Κίνα, αποτελώντας την δεύτερη ξένη εταιρεία μετά την γερμανική BASF η οποία θα διαθέτει εξ’ ολοκλήρου τέτοιου είδους εργοστάσιο στην Κίνα χωρίς την συμμετοχή κινεζικού παράγοντα.
Η κινεζική ζήτηση για LNG αυξάνεται ταχέως με τις εισαγωγές της χώρας να έχουν αυξηθεί κατά 10% σε ετήσια βάση σήμερα συγκριτικά με πέρυσι, ενώ εκτιμάται ότι η Κίνα θα αποτελέσει το 2019 τον μεγαλύτερο εισαγωγέα LNG παγκοσμίως.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Μια από τις πιο κρίσιμες διπλωματικές συναντήσεις των τελευταίων μηνών για το Ουκρανικό θα πραγματοποιηθεί σήμερα το απόγευμα στο Λονδίνο παρουσία του προέδρου της…

Μια πρωτοφανή καθίζηση στις εμπορικές ροές αγροτικών προϊόντων μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας αποκαλύπτουν τα δεδομένα της AXSMarine, καταγράφοντας ιστορικό χαμηλό δεκαετίας. Ειδικότερα, για το…

Σε δίωξη κατά οκτώ ναυτιλιακών εταιρειών προέβη η Επιτροπή Ανταγωνισμού (Επιτροπή) της Νότιας Αφρικής. Οι οκτώ εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων είναι οι: Maersk South Africa…

Η πρόσφατη επιχειρησιακή επιτυχία της World Fuel Services, μέλους του ομίλου World Kinect, αναδεικνύει πώς οι προηγμένες τεχνολογίες βιοκαυσίμων μπορούν να μεταμορφώσουν το ενεργειακό…

Οι παραγγελίες bulk carriers το 2025 διαφαίνονται λιγοστές καθώς η χρονιά πλησιάζει στο τέλος της. Σύμφωνα με δεδομένα της BIMCO, το διάστημα Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2025…

Ανεξάρτητα από τον κατευνασμό των εντάσεων στην Ερυθρά Θάλασσα, η επιστροφή στην –προ δύο ετών– κανονικότητα στη Διώρυγα του Σουέζ δεν είναι υλοποιήσιμη εντός…

Μια στρατηγική σύμπραξη, που φιλοδοξεί να θέσει σε νέες βάσεις το μέλλον της αμερικανικής ναυπηγικής βιομηχανίας, προωθεί ο νοτιοκορεατικός κολοσσός HD Hyundai, σύμφωνα με…

Σε μια κίνηση δομικού ανασχηματισμού προχωρά ο κολοσσός εξόρυξης Rio Tinto, σύμφωνα με το Reuters, με τον CEO Simon Trott να παρουσιάζει ένα φιλόδοξο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ