
Η πρωτοβουλία Project Forward η οποία καθοδηγείται από την εταιρεία Arista Shipping που εδρεύει στην Αθήνα, και με τη Wärtsilä ως έναν από τους συμμετέχοντες, αποδεικνύει ότι με τη χρήση του LNG ως καυσίμου, με έναν προηγμένο σχεδιασμό κύτους και με αποδοτικά μηχανήματα πρόωσης, θα είναι δυνατή η επίτευξη του στόχου του IMO για τη μείωση κατά 40% της έντασης άνθρακα μέχρι το 2030.
Οι δοκιμές μοντέλων του πλοίου σχεδιασμού του Project δείχνουν ότι ο Δείκτης Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης (EEDI) είναι αρκετά χαμηλότερος από το σημερινό αυστηρό επίπεδο της Φάσης 3. Ο EEDI αντικατοπτρίζει τις εκπομπές CO2 σε σχέση µε ένα ονομαστικό ποσοστό μεταφοράς και αποτελεί μέτρο της έντασης άνθρακα. Η Φάση 3 αφορά πλοία που κατασκευάζονται μετά το 2025 και αντιπροσωπεύει μείωση κατά 30% σε σχέση με το επίπεδο αναφοράς του 2008. Επιπλέον, ο ΙΜΟ ανακοίνωσε ότι θα πρέπει να καταβληθούν προσπάθειες για ενδεχόμενη περαιτέρω μείωση των εκπομπών CO2 ανά έργο μεταφοράς μέχρι και 70% έως το 2050.
Το Project Forward δείχνει ότι αυτή η μείωση κατά 70% των εκπομπών CO2 μπορεί να επιτευχθεί ακόμη και χωρίς να μειωθούν οι ταχύτητες πλεύσης, με τη χρήση καυσίμων με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα αναμεμιγμένα με LNG.
“Ο σχεδιασμός του αποδοτικού συστήματος πρόωσης για το Project Forward βασίζεται σε μια νέα διάταξη που περιλαμβάνει μόλις δύο εξαιρετικά αποδοτικούς κινητήρες Wärtsilä 31DF χωρίς βοηθητικές γεννήτριες. Το έργο είναι απόλυτα σύμφωνο με το όραμα Smart Marine της Wärtsilä, το οποίο προβλέπει μια νέα εποχή λύσεων που παρέχουν βέλτιστη αποτελεσματικότητα, ασφάλεια και περιβαλλοντική βιωσιμότητα “, λέει ο Johnny Kackur, Γενικός Διευθυντής της Wärtsilä Marine Solutions.
O σχεδιασμός του κύτους του πλοίου έχει βελτιστοποιηθεί σε συνεργασία με τη φινλανδική εταιρεία σχεδιασμού πλοίων Deltamarin και τον αμερικανικό νηογνώμονα American Bureau of Shipping (ABS). Επιπλέον, στη συγκεκριμένη πρωτοβουλία συμμετέχει και η γαλλική εταιρεία σχεδιασμού συστημάτων αποθήκευσης LNG, GTT.
Φωτό: wartsila.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ