
Τρία περιστατικά επιθέσεων σε πλοία εκτιμάται ότι καταγράφηκαν μέσα σε λίγες μέρες στις θάλασσες της Ασίας σύμφωνα με την τελευταία αναφορά από το ReCaap ISC.
Το πρώτο περιστατικό συνέβη στο chemical tanker «NCC Haeil», σημαίας Σιγκαπούρης, ενώ ήταν αγκυροβολημένο σε λιμένα της Ινδονησίας. Στο πλοίο επιβιβάστηκαν παράνομα δύο άτομα, τα οποία και έγιναν μόλις αντιληπτά από το πλήρωμα σήμανε αμέσως συναγερμός. Οι δύο επίδοξοι ληστές τράπηκαν σε φυγή, χωρίς να καταφέρουν να κλέψουν αντικείμενα ή φορτίου από το πλοίο.
Το δεύτερο περιστατικό επίθεσης έλαβε χώρα ενώ το LPG carrier «Berlian Ecuator», σημαίας Παναμά βρισκόταν αγκυροβολημένο στο λιμάνι της Kandla στην Ινδία. Οι επιδρομείς δεν έγιναν αντιληπτοί, παρά μόνο όταν το πλήρωμα του πλοίου στο πλαίσιο ενός ελέγχου ρουτίνας ανακάλυψε ότι έλειπαν από το πλοίο τρεις πυροσβεστικές μάνικες και άλλα εφόδια.
Το τρίτο περιστατικό πραγματοποιήθηκε μόλις λίγες ώρες αργότερα από το δεύτερο περιστατικό και συνέβη στο δεξαμενόπλοιο «Gas Odyssey», λιβεριανής σημαίας, ενώ ήταν αγκυροβολημένο κοντά στον ινδικό λιμένα Kandla, στην ίδια δηλαδή θαλάσσια περιοχή με το πλοίο του δεύτερου περιστατικού. Το προσωπικό ασφαλείας του «Gas Odyssey» στο πλαίσιο ελέγχου που πραγματοποίησε εντόπισε ίχνη επιδρομής στο κατάστρωμα του πλοίου, ενώ στη συνέχεια διαπιστώθηκε ότι έλειπαν εφόδια. Ο πλοίαρχος ενημέρωσε την ινδική ακτοφυλακή προς διερεύνηση του περιστατικού.
Σε συνέχεια των παραπάνω, το ReCaap ISC συστήνει στους πλοιάρχους και στα πληρώματα των πλοίων να αναφέρουν στην έκαστη λιμενική αρχή αλλά και στις σημαίες τους όσα περιστατικά επιθέσεων πραγματοποιούνται και να λαμβάνονται επίσης τα απαραίτητα μέτρα για την προφύλαξή τους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ